Femek2902 schreef:Vlinders en lieveheersbeestjes daarentegen zijn niet irritant en hebben een beter imago. Ze bijten niet en toch wel een hele grote factor, ja ze zijn mooi..
Verklaar jij dan maar eens waarom ik aangevallen werd door een lieveheersbeestje terwijl ik op mijn paard zat, helemaal uit het niets kwam dat beest op mijn arm gevlogen en beet me.

Ik sla alleen insecten dood omdat ik ze niet buiten durf zetten.
Leen dan even een slof van mijn vader en probeer vanaf grote afstand het beestje dood te gooien. Geld voornamelijk voor (langpoot)muggen, spinnen durf ik niet dood te gooien dus dan maak ik mijn ouders wel even wakker. :'D 

Waar dan precies?
maar nu is mijn moeder heel erg veranderd en heeft er geen moeite mee alles dood te slaan.
Vliegen in huis daar gaat de hond altijd achteraan, de rest van de beesten probeer ik vriendelijk doch nadrukkelijk te verzoeken ergens anders te gaan spelen door ze te vangen of naar buiten te dirigeren.
En als ze dan nog niet goed dood zijn dan stamp ik er ook nog een keertje op, krengen bijten niet alleen mijn paard, maar ook gewoon dwars door mijn kleren heen.