Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat zijn wel heel veel honden op een klein stukje! Ik zou daar zelf ook echt niet blij van worden, zoals ik al zei was 1 hond al heel wat in mijn woonkamer, niet handig dus
. Enneh, als die een hoekje op mijn bank claimen kan ik niet meer zitten
is maar een tweezitter
.
.
tegenwoordig stoppen mensen honden in huiskamerkooitjes van max 1m2,voor úren,en beweren zelfs daarmee dat dat gróót zat is voor grote hondenrassen om daar uren in te vertoeven,nah...elke m2 meer die een hond aan vrijheid krijgt is wat mij betreft volkomen meegenomen...
zet mijn paard ook op het land, dan ga ik een hond toch al helemaal niet opsluiten. Dat je het gebruikt als slaapplek en het deurtje constant open laat, prima, maar meer ook niet.
. Natuurlijk kun je ze er best in persen, maar ik hou er niet van. Mijn oude buurvrouw had 7 katten in datzelfde huisje, vind ik ook veul teveel, 3 is de max
. hyppolyte schreef:Ik ben sowieso al helemaaaaaal geen voorstander van bencheszet mijn paard ook op het land,
ThreeFingers schreef:De meeste honden die goed uitgelaten worden, en dan heb ik het niet over tot de hoek en weer terug, maar mee gaan naar het bos kunnen spelen enz of mee gaan naar de hondenclub enz die liggen thuis gewoon lekker te slapen hoor!
Dus meerdere honden op bv een flat kan best hoor, die hebben het misschien beter dan een hond met een grote huiskamer die niet verder komt dan de eerste lantaarnpaal.
ThreeFingers schreef:De meeste honden die goed uitgelaten worden, en dan heb ik het niet over tot de hoek en weer terug, maar mee gaan naar het bos kunnen spelen enz of mee gaan naar de hondenclub enz die liggen thuis gewoon lekker te slapen hoor!
Dus meerdere honden op bv een flat kan best hoor, die hebben het misschien beter dan een hond met een grote huiskamer die niet verder komt dan de eerste lantaarnpaal.
Omdat mijn honden te groot zijn nu voor een bench die dat kan bieden gebruik ik op vakantie een puppenren die ik aan 1 kant tegen een muur zet en dan hebben ze ruimte voldoende zonder dat ze gekke dingen kunnen doen. Thuis gebruik ik helaas voor hun geen bench of puppenren want ze slopen niet dus kunnen los in huis echter dan geen knaagmateriaal want dat geeft me veel teveel bende dat is voor buiten.
Citaat:Dat je het gebruikt als slaapplek en het deurtje constant open laat, prima, maar meer ook niet.