Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet ik hem eerst leren traplopen
Zo'n kleine fallabella.. geweldig !
Heerlijk !

. GamblersCup schreef:Veels te klein voor parkieten en kanaries joh! Heb je die buiten volieres wel eens gezien? Minstens 2 meter hoog, minstens een paar meter diep. Nee, hier kun je geen vogels in doen. Hoewel, er zijn van die heule kleintjes, die piepdingen... geen idee hoe ze heten!
Maar vogels op een slaapkamer betekend heel goed ventileren zonder dat het tocht.
Voor het dier zelf zou het natuurlijk super zijn, een mooi groot hok. Alhoewel ik er ook een paar ken die een groot hok (1.50) juist helemaal niks vonden, die zaten liever kleiner. Maar lag er miss aan wat ze gewend waren.Fiffill schreef:Het nadeel van een witbuikegel is dat je die niet gaat zien. Dat is met zo'n hok misschien wel een beetje zonde.Voor het dier zelf zou het natuurlijk super zijn, een mooi groot hok. Alhoewel ik er ook een paar ken die een groot hok (1.50) juist helemaal niks vonden, die zaten liever kleiner. Maar lag er miss aan wat ze gewend waren.
Stekelstaartvaraan zie je natuurlijk wel overdag. Teju ken ik niet echt goed.

Fiffill schreef:Daar zou er wel een in kunnen. Het zijn solitaire dieren dus je moet ze sowieso apart houden. Vrouw zet je alleen bij de man voor de paring.
Veel mensen zeggen minimaal 100 x 50, ik vind dit zelf wat klein aangezien het dan al snel vol staat met alle spullen die je erin moet hebben (het loopwiel is vooral erg groot). Die van mij heeft totaal aan vloeroppervlak 130 x 60 (even naar beneden afgerond)
( staat ook te koop ) en 3 meter beetje erg groot voor 1 egeltje
GamblersCup schreef:Veels te klein voor parkieten en kanaries joh! Heb je die buiten volieres wel eens gezien? Minstens 2 meter hoog, minstens een paar meter diep. Nee, hier kun je geen vogels in doen. Hoewel, er zijn van die heule kleintjes, die piepdingen... geen idee hoe ze heten!
Maar vogels op een slaapkamer betekend heel goed ventileren zonder dat het tocht.
Voor 1 of 2 koppeltjes is het hartstikke ruim! Maar het is geen doen met die glazen wanden. 
SharonIndezz schreef:Jammer dat de tijger weg moest mja als je thuis woont heb je daar niks over te zeggen. Ben ook welleens flink gebeten door een boa vrouw van 12 kilo is niet grappig!
Oh stekelstaart varaan of teju's zijn kei leuk maar vooral tejus worden groot. En ze kunnen beide echt walgelijk bijten... Dus zou er 100000x over nadenken... Hier kun je ook flink ziek van worden.
maar ben niet allergisch voor wespensteken..
Negerzoen schreef:Jeetje TS, volgens mij heb je een aardige dierentuin thuis dan met al die verschillende beesten