Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kinke schreef:Wat weer een onzin argumenten worden hier aangehaald. Dat een dierenambulance/DB een vogel de nek om zou draaien betekent niet dat een vogelopvang dit ook doet. En dat argument van Doanique over paarden/pony's die alleen staan…..

Arrabel schreef:Wel een lekker geluid he? Die grote flappers op het plavuise![]()
Deze is ook geel gebleven zie je?
TS is jouw kuiken geel of bruin?
[ Video ]

speurneusc schreef:als je 1 x kleine eendjes heb groot gebracht hoef je niet meer zonodig, neem dat maar aan
dit is ook iets wat met mijn opleiding te maken heeft dus vandaar dat ik het niet erg vind. Agossie schreef:TS, jaaaaaaaaren geleden hebben wij ook een eendje gevonden en opgevoed. Eend heeft 12 jaar geleefd!! Wij hadden bij de dierenwinkel kuikenopfok voer gehaald. Dit mengden wij met water, brood en een heel klein beetje zonnebloem olie. Het is zo leuk!! Ik lees hier "hij is niet voor niets achter gelaten", nou, het kan heel goed dat hij echt zijn moeder is kwijtgeraakt, dat hij ergens vliegjes aan het vangen was, terwijl moeder rustig doorzwemt.
Oh, weet je wat ook goed is? Pieren!!! Probeer pieren te vangen voor hem! De onze vond het helemaal heerlijk! Als we met de schep naar de tuin gingen ging hij met z'n (haar) kop vlakbij de schep zitten, omdat ze wist dat de pieren daar naar boven kwamen.
Eet de jouwe al?