Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sissi87 schreef:Cerilene_ schreef:Sissi, als ik een tuin zou hebben zou ik hem ook afzetten voor mijn simpele vuilnisbakjes idd. Heb alleen een balkon waar ze niet vanaf kunnen, dus dat was helemaal makkelijk.
ik denk dat dat vaker gebeurt dan je denkt.
Sorry hoe bedoel je?
LuckyLuna schreef:Aryana schreef:@LuckyLuna
"Als iemand niet wil dat zijn kat de boel op stelte zet had ie geen kat moeten nemen."
Anderen kunnen overlast ervaren door jouw huisdier, moet daar geen rekening mee worden gehouden dan?
Dan zou ik eerst goed in overleg gaan met de buurt bewoners.
Bij ons was er geen enkel bezwaar tegen een buiten kat.
Iemand heeft de vijver iets aangepast zodat hij niet kon gaan zwemmen met de vissen.
Als dit niet zo was gegaan had ik geen kat genomen.
Sissi87 schreef:Cerilene_ schreef:Sissi, als ik een tuin zou hebben zou ik hem ook afzetten voor mijn simpele vuilnisbakjes idd. Heb alleen een balkon waar ze niet vanaf kunnen, dus dat was helemaal makkelijk.
Sorry hoe bedoel je?
Cerilene_ schreef:Sissi, als ik een tuin zou hebben zou ik hem ook afzetten voor mijn simpele vuilnisbakjes idd. Heb alleen een balkon waar ze niet vanaf kunnen, dus dat was helemaal makkelijk.
Sissi87 schreef:OH daar ben ik wel benieuwd naar dan eigenlijk? Ik ken er zelf niet 1... Het is dat ik geen tuin heb, maar anders had ik ook een mooie ren gemaakt... helaas heb ik het ook alleen te doen met een balkon.
Oud huisgenoten van mij lieten hun kat ook alleen in een afgezette achtertuin, en wij willen de tuin afzetten of een ren bouwen wanneer we de luxe van een tuin hebben

Tigress schreef:Sissi87 schreef:OH daar ben ik wel benieuwd naar dan eigenlijk? Ik ken er zelf niet 1... Het is dat ik geen tuin heb, maar anders had ik ook een mooie ren gemaakt... helaas heb ik het ook alleen te doen met een balkon.
Mijn opa en oma hebben hun tuin afgezet voor hun htk kat bijvoorbeeldOud huisgenoten van mij lieten hun kat ook alleen in een afgezette achtertuin, en wij willen de tuin afzetten of een ren bouwen wanneer we de luxe van een tuin hebben
Sissi87 schreef:Wat is die onzichtbare omheining precies dan?