Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
calippe schreef:Ik vind kwijlende kindjes ook echt heel vies. Daar walg ik van. Maar die mogen ook in het restaurant en dat moet ik toch ook goed vinden.
Zo hebben we allemaal wat. het is wel een beetje geven en nemen. Ieder z'n ding.

quera schreef:calippe schreef:Ik vind kwijlende kindjes ook echt heel vies. Daar walg ik van. Maar die mogen ook in het restaurant en dat moet ik toch ook goed vinden.
Zo hebben we allemaal wat. het is wel een beetje geven en nemen. Ieder z'n ding.
Kinderen kan je niet thuislaten en een hond wel.
Iig geen kwijlende kinderen.
quera schreef:calippe schreef:Ik vind kwijlende kindjes ook echt heel vies. Daar walg ik van. Maar die mogen ook in het restaurant en dat moet ik toch ook goed vinden.
Kinderen kan je niet thuislaten en een hond wel.
Iig geen kwijlende kinderen.
8nnemiek schreef:De mensen die bang zijn voor slechte hygiëne door de hond in een restaurant.. dan snap ik niet hoe je nog naar een restaurant durft te gaan überhauptOoit wel eens naar de smaakpolitie gekeken? Als er iets qua hygiëne is waar je bang voor moet zijn dan zijn het wel de koks en bediening
En daarnaast heb ik vooral last van stinkende, hoestende, niezende en luidruchtige mensen in restaurants, en drukke kinderen. Dan eet ik 10x liever naast een schone, brave hond.
calippe schreef:Ik vind kwijlende kindjes ook echt heel vies. Daar walg ik van. Maar die mogen ook in het restaurant en dat moet ik toch ook goed vinden.
JJane schreef:calippe schreef:Ik vind kwijlende kindjes ook echt heel vies. Daar walg ik van. Maar die mogen ook in het restaurant en dat moet ik toch ook goed vinden.
Of moeders die in het restaurant gaan colven (schrijf je dat zo) nou ja met zo'n melkmachine tegenover je zitten terwijl jij net aan je lunch wil beginnen. Echt te walgelijk.
calippe schreef:Ik had allang dood moeten zijn. Mijn honden zijn heel vaak in de keuken. Ze slapen er ook vaak. Snap werkelijk niet hoe dat ik nog kan leven en niet eens ziek ben...
Amandavd schreef:calippe schreef:Ik had allang dood moeten zijn. Mijn honden zijn heel vaak in de keuken. Ze slapen er ook vaak. Snap werkelijk niet hoe dat ik nog kan leven en niet eens ziek ben...
Hoe kinderachtig kun je zijn.![]()
Mensen proberen hier een serieuze discussie te houden en uitleg te geven maar je maakt alles en iedereen behalve je eigen mening belachelijk.
calippe schreef:Amandavd schreef:
Hoe kinderachtig kun je zijn.![]()
Mensen proberen hier een serieuze discussie te houden en uitleg te geven maar je maakt alles en iedereen behalve je eigen mening belachelijk.
Wat jij wil. Als jij dit een belachelijk antwoord vindt. Zegt misschien ook iets over jou.
Doanique schreef:Ja en zo lang je hond niet over mijn schoot gaat staan hijgen want hij wilt een aaitje... Ik wil best je hond even aaien maar niet als ik nog zit te eten.
calippe schreef:Doanique schreef:Ja en zo lang je hond niet over mijn schoot gaat staan hijgen want hij wilt een aaitje... Ik wil best je hond even aaien maar niet als ik nog zit te eten.
Ik vind dat een hond zich helemaal nergens aan je op moet dringen.
- niet in een restaurant
- niet bij iemand thuis
- niet als je aan het wandelen bent.
Mijn honden krijgen aandacht genoeg en die hoeven ze niet bij anderen te halen. Ze zijn super sociaal hoor, maar dat wil niet zeggen dat ze recht hebben op aandacht van iedereen.
Tijdens het wandelen laat ik ze rustig passeren en ga indien nodig aan de kant met ze om de anderen te laten passeren.
Doanique schreef:Ik bedoelde ook meer ik wil hem best even aaien als ik bv. langsloop om weg te gaan. Ik vind honden namelijk heel erg leuk dus dan vind ik het leuk om je hond te aaien, natuurlijk na dat ik dat heb gevraagd.
Maar als je hond continue naar mij toe komt om aandacht dan wil ik dat niet. Ik wil graag zelf de keuze hebben of ik contact heb met jouw hond of niet.
Ik spreek hier natuurlijk met jouw als algemeen woord, niet persoonlijk gericht.
Ik vind het ook een ander verhaal of jij de mogelijk hebt om je hond even zijn pootjes af te drogen nadat hij in de sneeuw gebanjerd heeft, of dat je hem zijknat naar binnen haalt.
lekker krom
JJane schreef:Maar hij kan ook in winkels netjes even bij de deur wachten als het nodig is zonder dat iemand er last van heeft.