Ik loop zo even heen voor je met de camera.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje1993 schreef:Ze gaat idd de goede kant al op! Maar kan nog een beetje roder. Buik zakken is idd ook een teken dat het niet heel lang meer gaat duren.
Ik loop zo even heen voor je met de camera.
eponine schreef:@froukje 1993, geen hulp nodig toevallig?? Lang voor de hobby schapen verlost, helaas al een paar jaar niet meer kunnen doen..
xkimmx schreef:Oh ja dan kan het inderdaad wel nog roder! Zo rood is het nog niet. Net even nieuw stro bijgedaan. Ze was helemaal blij en begon er gelijk van te eten. Gelijk maar even een hele hoop hooi bij gegeven, staat ze lekker van te eten nu!
Dus dat rustig eten zegt ook niet altijd wat haha.
Net wat bevalling filmpjes gekeken op Youtube.
Mijn moeder heeft in plaats van Betadine spray Dettol spray gehaald, is dit ook okay? Staat ook op tegen wondinfecties. 
Delphi schreef:Hevonen schreef:denk dat je misschien beter kunt blijven als ik dat zo lees. Slaapzak, mobieltje en zaklamp mee en eventueel een thermosfles met iets warms (voor jou
Misschien geen gek idee nee! Probeer wel goed op de achtergrond te blijven zodat je haar rust niet verstoord.
Ik doe zo nog een laaste ronde, maar vannacht mag m'n vader eruit hoor, m'n bed ligt prima 's nachts 
Froukje1993 schreef:SterkteIk doe zo nog een laaste ronde, maar vannacht mag m'n vader eruit hoor, m'n bed ligt prima 's nachts
Weltrusten en succes vannacht! Hopen dat ze het vannacht vroeg doet of het nog even uitstelt tot morgen.

Nee hij heeft het geitje niet gezien stond in de regen hij wou alleen even weten of het al gelukt was. Had wel gauw gevraagd wat ik met het strikje na de bevalling moet doen. Als het kan gewoon weer dicht maken en na 2 weken los knippen en eruit halen. Gaan we dan maar proberen!
maar dat spreekt voor zich natuurlijk.