Wat een geweldige foto van je zoontje + geitje TS
Mijn katten (HTK's) zijn allebei goed met mijn neefje (bijna 3 jaar) Ik heb een kater van 7,5 en een kitten (een poesje) van ruim 8 maanden. Toen ik mijn kitten net had is mijn neefje komen kijken en ze hebben heel leuk samen gespeeld.
Ik vind de tip van Zilfstar de beste van het hele topic: neem je kind mee als je gaat kijken. Ik hoefde alleen maar een kat voor mezelf uit te zoeken, en eigenlijk ging ik voor het rooie broertje van mijn kitten. Maar Maj ging in mijn handen liggen, op haar rug met een achterpootje in haar mond, en keek mij doordringend aan. Dus zij woont nu hier
Verder vind ik lapjespoezen juist helemaal niet feller dan katten met een andere kleur. En mijn kater is een ontzettende knuffel maar dat kwam pas na een paar jaar. En mijn poezen (een lapje en een blauwe) zijn veel meer van het tegen je aan zitten en op schoot dweilen.
Een kitten alleen zou ik niet doen, haal er dan 2 in huis. Maar ik denk dat je het meeste zou hebben aan een volwassen exemplaar dat z'n sporen met kinderen al verdiend heeft.
Succes met je zoektocht!