Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sissi87 schreef:Zo eindelijk even tijd om een berichtje te schrijven.
Ik ben gister langs geweest en het waren echt schatten van poesjes.![]()
Ik heb uiteraard nog gevraagd aan haar hoe het zat met de niesziekte, waarop zij zei dat ze er geen last van hadden en geen drager waren. Ik heb haar toen verteld dat ik uit eigen ervaring weet (van mijn vorige kat) en nog overlegd hebmet de dierenarts hoe dit nou zit. Het maakt niet uit op welke leeftijd ze het krijgen, als ze het eenmaal gekregen hebben dan blijven ze drager omdat het een virus is net als een koortslip.
Ze was het hier niet mee eens, ik had al gezegd overal waar je het zoekt op internet staat het ook, maar dat wou ze niet aannemen. Ik heb haar toen geadviseerd de dierenarts te bellen hierover....
Tjsa wat moet ik hiervan zeggen.
De prijs zijn we ook niet uitgekomen gister, ik heb haar gezegd het even te laten bezinken en dat we van de week contact met elkaar opnemen.
Ook waren de inentingen niet meer geldig, deze waren in december 2013 afgelopen. Ze vertelde dat ze dat 'ook' nog moest betalen...
Al met al, ik weet nog niet waar ik aan toe ben...
Ze vertelde me wel een aantal keer dat ze het geld echt hard nodig had aangezien ze zo ontzettend veel kosten had gehad aan alle katten, ik zei al tegen haar: dat kan je natuurlijk niet doorberekenen op een volgende eigenaar? Dat lijkt me niet helemaal eerlijk.
Iemand tips?
Babsiej schreef:Het is ook onzin dat een kat die niesziekte heeft gehad altijd drager is.
Er zijn 100.000en varianten en zijn helemaal niet allemaal te vergelijken met herpes. Dat zijn er slechts een paar zoals calici. Je kunt ook inenten, zegt ook niet dat ze het niet zullen krijgen, net als met griepprik bij mensen, daar zijn teveel varianten voor.
Tsja je hebt het er voor over of niet. Maar dat niesziekte verhaal dat slaat kant noch wal.
Wil je het er niet voor betalen dan gewoon verder zoeken.
Sissi87 schreef:Babsiej schreef:Het is ook onzin dat een kat die niesziekte heeft gehad altijd drager is.
Er zijn 100.000en varianten en zijn helemaal niet allemaal te vergelijken met herpes. Dat zijn er slechts een paar zoals calici. Je kunt ook inenten, zegt ook niet dat ze het niet zullen krijgen, net als met griepprik bij mensen, daar zijn teveel varianten voor.
Tsja je hebt het er voor over of niet. Maar dat niesziekte verhaal dat slaat kant noch wal.
Wil je het er niet voor betalen dan gewoon verder zoeken.
Hmm, heb jij wel eens een kat met echte niesziekte gehad?
Sissi87 schreef:quera schreef:Als die mevrouw al zo praat en eigelijk zoveel geld wil hebben omdat HAAR katten zoveel kosten met zich mee brachten. Dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen.
Ik vond het ook nogal een beetje vreemd eerlijk gezegd, dat het woord "kosten" een aantal keer gevallen is.
voor dat geld zou ik een raskitten rechtstreeks van een fokker kopen, en eentje uit het asiel waarschijnlijk.