Met haar eetlust dan weer wat minder... Kattebrokken speelt ze naar binnen als een kind dat snoep eet, alles wat je op de grond zet van tafel, daar vliegt ze op alsof ze maanden geen eten heeft gehad (met 'van tafel' bedoel ik lege borden die afgelikt mogen worden), maar van zodra het aankomt op 'haar' brokken, dan kijkt ze er niet naar om...
Ik heb al geprobeerd met nat voer, melk (koeiemelk, rijstmelk), vla, warm water, yoghurt, smeerkaas,... Maar weinig helpt eigenlijk.
Nu ja, misschien heeft ze gewoon geen honger, kan natuurlijk ook. Maar ze eet dan echt wel weinig voor een hond van haar kilo's en formaat... Denk dat ze dagelijks maximaal 250g van haar brokken op eet. En dan heb ik er al van alles door moeten mengen. En meestal laat ze nog wat staan ook...
En als je dan denkt 'ze heeft honger' (want ze eet alles op wat ze kan vinden in huis), dan nog eet ze haar eigen brokken niet...
Vandaar dat ik dus kvv wil proberen

Heeft hier iemand misschien ervaring met "Lupa" (de bestelsite) ?? En de huismerken van Lupa ??

Ze helpen me echt enorm vooruit en geven goed advies

Ben er dus naartoe gereden en de vrouw heeft me uitstekend geholpen. Ik heb eten meegekregen voor 1 week om te testen.
Gabos eet nu al 2 dagen 250g vers vlees 's morgens en 250g vers vlees 's avonds. Door het vlees meng ik ook nog een 50g geperste brokken, dus ze eet nu per dag 600g, daar waar ze daarvoor amper 250g at 

)