Hoe maak ik het haar duidelijk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Hoe maak ik het haar duidelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 16:07

Even aangepast naar schildpadpoesje _O-
en ja, superhappy hierover :D

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 17:57

Heeft ze nooit meer naar haar kat gevraagd? Onbegrijpelijk.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 18:10

Nupe...nooit meer iets van gehoord verder. zelfs geen opmerkingen meer over dat haar advertentie dik 200 keer bekeken was :=

Nou, daarom...weetje, als ze haar kat nou echt zou missen etc, kon ze altijd nog weer ''verschijnen''. Maar als je zo makkelijk denkt om te kunnen gaan met een kat, dan niet hoor :n

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 16:20

Omdat jullie me hier fijn geholpen hebben met tips etc. nog even een update:
- Kyra leeft nu officieel lang en gelukkig bij mijn ouders thuis. Vlovrij, als een buitenkatje en de tijd van haar leven.
- Huisgenoot heeft nooit meer iets van zich laten horen :=
- Onze katten zijn vlovrij
- Ons complete huis is zelfs al vlovrij *\o/*

En we leven nog lang en gelukkig :Y)
Haha, maar zonder geinen, het is echt eindelijk rustig. Ongedierte is bestreden, en de katten hebben eindelijk rust van al die kriebelbeestjes. We hebben 1x een terugval gehad. Toen waren ze er opeens weer |o Gelijk ontvlooid (even 3 weken ertussen ipv 4) en weer strak bijgehouden, en dat is de laatste slag geweest.

Alle meelezers, meedenkers etc: Bedankt!! +:)+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 17:33

Ik wil graag nog even een update geven voor degene die mij een paar maanden terug hebben geholpen, hebben meegelezen, en hebben meegedacht.

Inmiddels hebben we de foto van Kyra openbaar gemaakt. De wereld mag weten dat ze heeft bestaan, dat ze heeft geleefd! Iedereen mag weten dat Kyra van een door vlooien opgegeten kitten, naar een prachtige jonge kat heeft mogen groeien. Ze heeft gejaagd, is geliefd geweest, en is helaas ook weer gegaan.

Kyra is een tijdje terug acuut ziek geworden. Vrijdags naar de dierenarts geweest. Kyra was sloom en liep vreemd, maar de DA zocht er verder niks achter. In het weekend terug geweest. Ze wilde niks eten of drinken, en raakte uitgedroogd. Vocht laten indienen, en wanneer haar vochtgehalte weer goed was mochten we terugkomen voor een onderzoek aan de nieren. Toen we zaterdag langs kwamen, bleek één nier vergroot te zijn.

Op maandag hebben we een hartbrekende beslissing moeten nemen, en hebben we haar uit haar lijden laten verlossen. Ze was een vechter! En hoe! Maar het kon niet meer. De waardes waren torenhoog. Één van de twee waardes was zo hoog, dat het niet eens hoger gemeten kon worden! :oo

Onze kleine krijger, dapper ding. Ze heeft helaas nooit oud mogen worden, maar ze is volwassen geworden en heeft écht geleefd! Dit wilde ik graag nog met jullie delen, en nu kan ik ook jullie laten zien wie onze Kyra, ons Kyrtje-Pyrtje, was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 17:56

Ik heb net je hele topic gelezen, maar wat een ellende zeg en wat hebben jullie dat allemaal goed opgelost, heerlijk dat ze nog van haar (wel veel te korte) leventje heeft kunnen genieten bij je ouders!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:42

Och jeetje. Heel veel sterkte.
Gelukkig hebben jullie haar nog wel een mooi leven kunnen geven!!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:25

Oh wat triest... ;(
Gelukkig was haar laatste tijd erg fijn.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 17:32

Ah jeetje wat een naar einde van het topic.
Gelukkig dat ze het nog zo fijn heeft gehad.