Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elizexbeau schreef:Alles en iedereen zal een keer dood gaan, ook mijn sluiers dus!
Arrabel schreef:elizexbeau schreef:Alles en iedereen zal een keer dood gaan, ook mijn sluiers dus!
Ok... ik heb nu twee keer heel rustig gereageerd en je tips proberen te geven maar nu heb ik echt even gehad met je....
Alles en iedereen gaat een keer dood ja, dat klopt.
Maar hoe wil jij liever dood gaan?? als je oud bent en een goed leven gehad of over een paar jaar in een donkere koude kleine ruimte, tussen je eigen uitwerpselen, ziek en zwak van alle ammonia om je heen??
Ik denk dat je beter een pluche vis kan kopen, daar kan je lekker naar kijken want dat is je bedoeling toch? kijken naar die beesten voor jou plezier en hoe die beesten zich voelen maakt ze blijkbaar niet uit.
.
EskeGirl schreef:elizexbeau schreef:Voor de 10e keer: ik heb gezegd dat ik er wat aan ging doen.
Mooi zo
En echt niet meer met beek/chloor schoonmaken he, is slecht voor ze.
Veel plezier met je visjes!

nathalie_v schreef:Goudvissen zijn ontzettende vervuilers, een lichtere pomp kan daarom niet altijd.
Kan je niet op je pomp zelf instellen hoeveel hij ververst (een schuifje met veel en weinig)
(van welk merk is het pompje?)
elizexbeau schreef:_San87_ schreef:TS, bel nu eens een aquarium-speciaalzaak, bijvoorbeeld Veldhuis in Enschede of de Rifwachter en leg hen dezelfde vraag voor.
Het antwoord dat je dan krijgt zal je niet bevallen. Fijn dat jij jezelf geen mishandelaar vindt, je bent het (onbewust) wel.
Er is gezegd dat dierenwinkels alles schijnen te zeggen voor omzet: wie geeft mij garantie dat deze mensen dat niet doen?
dan zou je klanten verkeerde informatie moeten meegeven om maar duurdere dingen te verkopen, klanten komen daar achter, klanten komen niet meer en zonder klanten -> geen winkel -> geen brood op de plank