Neej schreef:LhinnOlijf schreef:Helaas willen de test commissies dat alles honden relaxt teageren![]()
Hier ook een herder die ergens volgend jaar een vergelijkbare test moet afleggen... Alles moet ze eigenlijk gedogen, anders heb je kans dat de test niet eens gehaald wordEn honden die zo'n test niet doorkomen, mag niet mee gefokt worden. Net datgene wat ik in de toekomst dus wil (en de hondensport in), dus ik moet die test halen...
Klopt, dat is ook het zure er van. Ik ben heel benieuwd naar de uitzending vanavond, ik ben óók heel benieuwd of MIJN sociale, maar wel snel opgewonden reu zo'n test zou doorstaan...
Ik heb een sociale teef, maar in een VREEMDE omgeving & aan de lijn reageert ze toch anders. Laatst wat punten van de test geoefend, ik had opeens een hele andere hond aan de lijn. Was toen best confronterend
Dus nu heb ik, samen met vrienden, een oefenschema gemaakt zodat ze aan de extreme kan wennen (iig snapt wat de bedoeling is
).In dit filmpje zie ik eerder een onzekere hond dan wat de titel doet vermoeden. Ik ben benieuwd wat er vanavond uitkomt en hoe de verdere test gaat. Moet zeggen dat dit een 'softe' versie is vergeleken mijn 'mijn' gedragstest
En honden die zo'n test niet doorkomen, mag niet mee gefokt worden. Net datgene wat ik in de toekomst dus wil (en de hondensport in), dus ik moet die test halen... 
dat heb ik niet gezien
ik zag wel dat ze nerveus was, maar hapgedrag