Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daphneM schreef:De club is fout, als de club zorgt dat alle pups geënt zijn tegen kennelhoest blijft het ook buiten de club..
En loopt de hond het ook niet op.
Daarbij ben je misschien zelf ook fout om naïef te zijn en je hond niet te enten tegen kennelhoest, de club is een plek waar heel veel honden bij 1 komen.
daphneM schreef:De club is fout, als de club zorgt dat alle pups geënt zijn tegen kennelhoest blijft het ook buiten de club..
En loopt de hond het ook niet op.
Daarbij ben je misschien zelf ook fout om naïef te zijn en je hond niet te enten tegen kennelhoest, de club is een plek waar heel veel honden bij 1 komen.
Bassenqua schreef:Mag jij vinden Billy maar zullen we elkaar weer eens spreken als je ook 25 jaar met groepen honden hebt gewerkt en meerdere ervaringen hebt gehad met kennelkoest waarvan sommige echt niet zo fraai zijn afgelopen ? Dan ga ik dit gesprek graag nog een keer met je aan. Jij vind dat ik doordraaf, ik vind jou kortzichtig en laconiek maar goed.......je weet het ongetwijfeld het beste tot je een keer lelijk op je smoel gaat.
LadyMadonna schreef:Tiffany schreef:Dan moet je met je hond helemaal wegblijven van dat soort plaatsen,
Ze kunnen het overal oplopen.
Wat ik me afvraag, hoe weet jij nou dat die eigenaar van de hond wist dat hij aan kennelkuch " leed " ?
Dat heeft ze zelf gezegd...
Maar goed, denk ervan wat je wilt... Een koortslip is ook ontschuldig, toch is de baby van kennissen van me dood door "the Kiss of death"
Ik ga mijn hond nu ook niet mee slepen naar een losloop gebied of een uitlaat veldje if weet ik veel.
Kennelhoest gaat meestal prima over, maar kan zich ook heel vervelend ontwikkelen. Ik ga daar zelf geen extra risico voor nemen en ga anderen ook niet aan dat risico bloot stellen.
Bet zo goed als dat jullie verbaasd zijn over mijn reactie ben ik dat over die van jullie, eigenlijk...