wie neemt zn hond mee naar de paarden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 09:08

ja,,

onze honden gaan mee naar de ponys,,, kunnen daar lekker samen spelen of gaan mee de bossen in:)
heerlijke hond 'dood' en ik 'dood' als ik thuis kom ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:22

Jarenlang gingen mn 2 honden DH en Friese Stabij elke dag mee naar stal, dan liepen ze rond te rennen over het erf en langs alle stallen voor aaitjes en koekjes, in de bak mochten ze van mij niet komen, dat wisten ze goed en zodra ik zelf ging rijden en dus geen oog meer op ze kon houden dan gingen ze de stal in met de deur dicht, mee naar t land, mee longeren in de cirkel, ze renden dan tussen mij en het paard in, heel zoet, hierna kwam ik op een stal waar ze zelf waakhonden hebben dus toen kon het helaas niet meer.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:29

We hebben paarden aan huis, dus onze hond (een Bloedhond oftewel st. Hubertushond) en en de hond van mijn dochter (Franse Bull) lopen ook los rond, dus ook bij de paarden. Als ze met jonge paarden bezig zijn, dan gaat de Bloedhond wel even naar de andere kant van het hek, zodat hij niet voor de voeten loopt, want hij is nogal slungelig en "lomp" en kan dan aardig in de weg lopen ;)

Joepie, de Franse Bull met "Leeuwtje" alias Ivano (het paard van mijn dochter)
Afbeelding

en Moco (mijn Bloedhond) met mijn paard Eefke
Afbeelding

EmptyWords

Re: wie neemt zn hond mee naar de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:34

mijn mechelaar gaat regelmatig mee

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:47

Ik heb een kruising podenco en die gaat vaak ook mee. Hij loopt gewoon los over het terrein, hij vermaakt zich wel. Alleen als hij erg druk is en mensen zijn aan het rijden die ik m aan de lijn, omdat hij ook in de bak wil spelen. Als ik als enige rij dan blift hij meestal los, in galop gaat hij nog wel eens spelen met het paard, al blaffend uitdagen. Mijn ruin wil daar nog wel eens op ingaan, zeker toen hij nog 3 jarige hengst was :+
Afbeelding

maar hij kan ook lekker liggen wachten
Afbeelding