Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De kat wordt dus geopereerd door hun vaste veearts en niet door de dierenarts waar ik naartoe ben geweest.
)

kimmie261 schreef:die cornea gaat ook nooit meer goedkomen
en het advies maar af te wachten tot het oog leegloopt ( bereid je vast voor,dat glasvocht NIET vloeibaar is dus dat je waarschijnlijk zelf het glasvocht en evt retina die naar buiten loopt mag gaan weghalen bij de kat) is echt wat mij betreft![]()
ben soms toch wel blij een mens te zijn welke wel meteen met spoed geholpen zal worden met zo'n oogletsel...
xLIESSSx schreef:Nu volg ik niet geheel meer...
Er wordt naar de DA gegaan, zijn advies wordt opgevolgd en ik zeg jullie bijna letterlijk wat ik te horen heb gekregen (behalve dan de medische benaming van hetgeen de kat heeft, wat dus niet irisprolapsis is)... Het advies van de DA opvolgen is dus niet goed ??
kimmie261 schreef:ik zou zeker niet afwachten tot een oog leegloopt nee...
als het 1 van mijn honden was geweest had deze dag 1 al bij een DA gezeten en bij reddeloosheid van een oog zou ik het per spoed laten verwijderen...

) toch heeft besloten om het te verwijderen.
Tink heeft gewoon meer dan 2 maand met een zwelling op haar oogje gelopen... Echt, ik zal zo blij zijn als ik alleen woon met mijn vriend en ik zelf mijn dieren kan vezorgen.
Ja, wat probeer ik haar al zo lang duidelijk te maken ?!