Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marus schreef:Ben blij dat het goed komt met de kat!
Ik zelf heb ook veel voor mn dieren over, maar dat iedereen maar roept dat als je het geld niet hebt dan moet je er niet aan beginnen vind ik kortzichtig!!
oke er zijn veel mensen met dieren die bijna niet eens het voer kunnen kopen.
Maar soms kun je een flinke spaarrekening hebben op het moment dat je aan dieren begint, en dan komt er iets anders tussen (zoals in ons geval 1000en euro's kwijt aan garagekosten voor de auto's, en andere pech!). Weg spaarrekening en dan moet ej weer opnieuw starten met sparen,
Ohja en dierenartsen werken niet altijd meer met achteraf betalen.
Onze dierenarts voor kleine dieren moet je per direct afrekenen! Niks geen afbetaling meer....
.Amalarab schreef:Ik heb sowieso het idee dat er minder mensen naar de dierenarts gaan, de rest mag meer betalen daardoor. Dat maakt de drempel weer hoger om te gaan!
2000 euro is ook te gek, er zijn grenzen.....
(Kinderen zijn overigens gratis meeverzekerd tot 18 jaar)
Mear schreef:Gedsie, nare opmerking van jou zeg!
Ben blij dat er mensen zijn die de dieren waarderen en hulp voor ze inschakelen, en dat er nog andere mensen zijn die de helpende-mens weer waarderen!
spicegirl schreef:hangt er ook af, wat een DA belangrijker vind ; de kosten , of het dier.
ze verdienen genoeg, de prijzen worden exorbitant hoog.de inkoop is laag voor hun.kan imo best wel een keertje.
Kinke schreef:Hier staat nog een 'leuke' column van 1 van de dierenartsen uit onze praktijk.
http://www.dapolstwijhe.nl/verhalen_ver ... nieuws=187

Kinke schreef:Hier staat nog een 'leuke' column van 1 van de dierenartsen uit onze praktijk.
http://www.dapolstwijhe.nl/verhalen_ver ... nieuws=187

Maar baalde hier dan toch een beetje van... HELPEN die kater, daar breng ik hem voor 
pmarena schreef:Ik vond het wel een beetje jammer dat ze dan toch weer eerst gingen vragen of simpele dingen zoals foto's maken wel mocht... je hèhè natuurlijk mag dat als ik zoiets gezegd heb, je moet toch weten wat er aan de hand is

Jasmijn159 schreef:spicegirl schreef:hangt er ook af, wat een DA belangrijker vind ; de kosten , of het dier.
ze verdienen genoeg, de prijzen worden exorbitant hoog.de inkoop is laag voor hun.kan imo best wel een keertje.
Uhhh, oke! Dus jij hebt inzicht in het financiele plaatje van deze dierenarts?? Denk maar niet dat je stinkend rijk wordt van zo'n praktijk hoor!
xx_Horsiex schreef:Amalarab schreef:Ik heb sowieso het idee dat er minder mensen naar de dierenarts gaan, de rest mag meer betalen daardoor. Dat maakt de drempel weer hoger om te gaan!
2000 euro is ook te gek, er zijn grenzen.....
(Kinderen zijn overigens gratis meeverzekerd tot 18 jaar)
Ik ken iemand die in totaal 5000 euro heeft uitgegeven voor haar hond.. Hoezo is dat gek? Zij houdt van haar honden alsof het haar kinderen zijn.
isarosa schreef:Mijn kat was gisteren aangereden :'( Ik keek uit het raam en zag een aangerede kat en een stilstaande auto. Toen ging de voordeurbel , dus ik erheen. Gelukkig leefde Tommie nog, en kende ik diegene die hem had aangereden. Die gene kon hem dus naar de dierenarts brengen, aangezien ik 13 ben en niet mag autorijden en mijn ouders niet thuis waren. Alles gaat nu goed met hem
) ik zou het zo weer doen. dierenfan schreef:Echter als mijn hond(en) iets nodig hebben wat 5000 euro kost dan zou ik dat nooit doen. Dan moet er wel zoveel aan de hand zijn dat ik ze hun rust gun. Je kan ze niet uitleggen dat ze niet mogen lopen terwijl ze wel willen, dat ze weer in die .....bench moeten die ze al zoveel dagen en uren gezien hebben. Dat je er weer een tablet in moet duwen om te maken dat hij rustig is en blijft.....
Ik ken zat mensen die tot het uiterste gaan voor hun hond/dier. Echter dat moet iedereen zelf weten maar vaak genoeg zie ik het dier er echt onder lijden en men blijft maar door gaan met ditjes en datjes want de hond is toch verzekerd.......