Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mika11 schreef:Waarom raden mensen platneuzen aan als hond?
Die zijn vaak helemaal niet zo gezond en aardig doorgefokt.
Ze hebben inderdaad minder beweging nodig maar dat komt omdat ze dat vaak niet eens kunnen.
( altijd uitzonderingen natuurlijk)
amies100 schreef:Ik denk dat je best een hond kunt nemen. Ik vind de reacties van vele zeer overdreven. Ik werk ook fulltime en mijn hond komt niets te kort.
En zeker een oudere hond uit het asiel vind ik een goede optie! Ik denk dat de hond beter bij TS op haar plaats is dan in het asiel blijven zitten wachten totdat er een spuitje volgt......
Ninx schreef:amies100 schreef:Ik denk dat je best een hond kunt nemen. Ik vind de reacties van vele zeer overdreven. Ik werk ook fulltime en mijn hond komt niets te kort.
En zeker een oudere hond uit het asiel vind ik een goede optie! Ik denk dat de hond beter bij TS op haar plaats is dan in het asiel blijven zitten wachten totdat er een spuitje volgt......
Jij vind dat dat kan omdat je het zelf doet, maar in jouw situatie had ik ook geen hond genomen....
Wij zijn met zijn vijven en hebben vier honden, plus een tuin waar ze ook hun behoefte mogen doen als ze nood hebben voor hun uitlaat rondje. Maar honden zijn een gezameljike keuze geweest van mijn ouders toen ik vier was, en ben er dus in het ware in gerold. Kan ze niet meer weg denken
kriistellx schreef:Nou we hebben alles op een rijtje gezet en we hebben een heel leuk hondje van 1 jaar gevonden. Hij kan goed alleen thuis zijn, dus dat is een pluspunt, hij kent de commando's zit, lig en pootje, en hij kan goed met andere om gaan. Het is een dwergkeesje. Mijn moeder gaat de baasjes vandaag bellen, en ik vind het zooo spannend!
. mika11 schreef:Leuk dat jullie een hondje hebben gevonden.![]()
Denk er wel aan, dat het hondje bij jullie moet wennen.
Daarom zal hij de eerste weken misschien moeilijk alleen kunnen zijn.
Dan denk je, hij kon toch alleen zijn?
Maar in een nieuw huis is alles eerst vreemd voor hem.
EskeGirl schreef:mika11 schreef:Leuk dat jullie een hondje hebben gevonden.![]()
Denk er wel aan, dat het hondje bij jullie moet wennen.
Daarom zal hij de eerste weken misschien moeilijk alleen kunnen zijn.
Dan denk je, hij kon toch alleen zijn?
Maar in een nieuw huis is alles eerst vreemd voor hem.
Dat is helemaal waar! Misschien kan je hem aan het begin van de herfstvakantie in huis nemen? Dan heeft hij ruim een week om te wennen.
Als mijn moeder gaat bellen maakt ze misschien wel een afspraak om een keer langs te gaan zodat we kunnen kijken hoe hij echt is