Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
truselientje schreef:Bedankt he hierboven. Volgens mij slaap ik nooit weer
Dit stel kwam ik zaterdag tegen, gelukkig aan de juiste kant van de muur
[ Afbeelding ]
), een blaadje erop en dan naar buiten.
)
Ginger0410 schreef:truselientje schreef:Bedankt he hierboven. Volgens mij slaap ik nooit weer
Dit stel kwam ik zaterdag tegen, gelukkig aan de juiste kant van de muur
[ Afbeelding ]
OMG. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Die ogen ook.![]()
Heb twee jaar geleden tot twee keer toe zo'n fijne huisspin gehad. Rennen als een malle die dieren.
Ben nu zo getraind dat ik er een glas op durf te zetten (al hyperventilerend en huilend, dat dan weer wel), een blaadje erop en dan naar buiten.
Ik woon 4 hoog dus de eerste keer heb ik in shocktoestand het glas incl spin op mn balkon gezet om Spin enkele dagen later doodleuk weer in huis aan te treffen. Toen ben ik 's avonds laat naar beneden gelopen: met glas en al in de bosjes gezet![]()
Heb toen wel gelezen dat ze nooit alleen zijn maar dat feit heb ik verdrongen. Dagen- en nachtenlang nog als een idioot om me heen zitten kijken in huis.
Laatst zat er ook zo'n monster in mn badkamer. Uiteindelijk met een Swiffer op de grond gekregen en vermoord. Normaal doe ik dat niet maar deze rende ook weer als een gek weg en ik moest nog douchen. Om te voorkomen dat ik nooit meer m'n badkamer in kon, moest ie maar gaan hemelen (sorry spin).
Trouwens, bij de paarden heb ik er minder last van (misschien moet ik pony-kind trainen om erop te gaan staan? Krab ik de hoeven wel een dagje later uit)
Het gekke is dat ik een vogelspin wel vast zou willen houden?
Ik vermoord ze eigenlijk nooit, ben bang dat hun familie dan wraak komt nemen ofzo 
Straww_ schreef:Spinnen, bah bah bah. Ik vind ze zo vreselijk! Inmiddels heb ik mezelf met moeite getraind om er een glaasje overheen te zettenIk vermoord ze eigenlijk nooit, ben bang dat hun familie dan wraak komt nemen ofzo
Vogelspinnen enzo vind ik er lang niet zo eng uit zien.. Misschien omdat ze zo fluffy zijn.
maar ik heb me door m'n vriend laten vertellen dat dat niet waar is. Sindsdien is het goed haha.
verder ben ik als man zijnde ook enorm bang voor spinnen
str33pje schreef:http://static.fjcdn.com/large/pictures/ ... 383248.jpg
deze is wel schattigverder ben ik als man zijnde ook enorm bang voor spinnen
BenteMaxime schreef:Hier is het dus andersom, spin eet vogel: https://www.google.nl/search?gs_rn=25&g ... B300%3B350