Spin!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Spin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:48

Vannacht ging mijn droom, zoals ik had kunnen weten, over die ellendige dingen. -.-'

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:50

Ik ben panisch voor alle spinnen in huis. Ik word er helemaal gek van :') Buitenshuis maak ik me minder druk om spinnen. Heb zelfs in Amerika vogelspinnen vlak voor mijn voeten gehad :') Maar zodra ze in mijn slaapkamer zijn of ergens in huis.... VRE-SE-LIJK!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 09:43

Nou ik ben net wakker. Gelijk m'n kamer rond gekeken, niks te zien. Ik naar beneden, niks te zien. Maar wie weet komt die tweede vanavond wel tevoorschijn! Maar goed dat ik dan pas na 11 u terug ben!

Ibelia14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:53

truselientje schreef:
Bedankt he hierboven. Volgens mij slaap ik nooit weer ;)

Dit stel kwam ik zaterdag tegen, gelukkig aan de juiste kant van de muur
[ Afbeelding ]

OMG. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Die ogen ook. |(

Heb twee jaar geleden tot twee keer toe zo'n fijne huisspin gehad. Rennen als een malle die dieren.
Ben nu zo getraind dat ik er een glas op durf te zetten (al hyperventilerend en huilend, dat dan weer wel :o ), een blaadje erop en dan naar buiten.
Ik woon 4 hoog dus de eerste keer heb ik in shocktoestand het glas incl spin op mn balkon gezet om Spin enkele dagen later doodleuk weer in huis aan te treffen. Toen ben ik 's avonds laat naar beneden gelopen: met glas en al in de bosjes gezet :wave:

Heb toen wel gelezen dat ze nooit alleen zijn maar dat feit heb ik verdrongen. Dagen- en nachtenlang nog als een idioot om me heen zitten kijken in huis.

Laatst zat er ook zo'n monster in mn badkamer. Uiteindelijk met een Swiffer op de grond gekregen en vermoord. Normaal doe ik dat niet maar deze rende ook weer als een gek weg en ik moest nog douchen. Om te voorkomen dat ik nooit meer m'n badkamer in kon, moest ie maar gaan hemelen (sorry spin).

Trouwens, bij de paarden heb ik er minder last van (misschien moet ik pony-kind trainen om erop te gaan staan? Krab ik de hoeven wel een dagje later uit :+ )

Het gekke is dat ik een vogelspin wel vast zou willen houden?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:17

Brrr wat een grote spinnen komen voorbij zeg!

Wij hebben er ook al een aantal gevangen dit jaar, helaas wel allemaal met de stofzuiger omdat ze zo snel zijn en hoog zitten.
Zet ze normaal ook liever buiten met een glaasje :=

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 10:51

Ginger0410 schreef:
truselientje schreef:
Bedankt he hierboven. Volgens mij slaap ik nooit weer ;)

Dit stel kwam ik zaterdag tegen, gelukkig aan de juiste kant van de muur
[ Afbeelding ]

OMG. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Die ogen ook. |(

Heb twee jaar geleden tot twee keer toe zo'n fijne huisspin gehad. Rennen als een malle die dieren.
Ben nu zo getraind dat ik er een glas op durf te zetten (al hyperventilerend en huilend, dat dan weer wel :o ), een blaadje erop en dan naar buiten.
Ik woon 4 hoog dus de eerste keer heb ik in shocktoestand het glas incl spin op mn balkon gezet om Spin enkele dagen later doodleuk weer in huis aan te treffen. Toen ben ik 's avonds laat naar beneden gelopen: met glas en al in de bosjes gezet :wave:

Heb toen wel gelezen dat ze nooit alleen zijn maar dat feit heb ik verdrongen. Dagen- en nachtenlang nog als een idioot om me heen zitten kijken in huis.

Laatst zat er ook zo'n monster in mn badkamer. Uiteindelijk met een Swiffer op de grond gekregen en vermoord. Normaal doe ik dat niet maar deze rende ook weer als een gek weg en ik moest nog douchen. Om te voorkomen dat ik nooit meer m'n badkamer in kon, moest ie maar gaan hemelen (sorry spin).

Trouwens, bij de paarden heb ik er minder last van (misschien moet ik pony-kind trainen om erop te gaan staan? Krab ik de hoeven wel een dagje later uit :+ )

Het gekke is dat ik een vogelspin wel vast zou willen houden?

Het liefst zou ik ook geen vogelspin willen vastpakken. Maar dat is toch anders, die is tam..
Zouden ze niet weer naar binnen gaan, als je ze buiten zet.. Had gister ook tegen pap gezegd dat die hem iets verder de straat op moest zetten en niet bij de voordeur, in mijn beleving dat die dan de andere kant op loopt :+

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:58

Rillingen overal door die foto.

Heb een serieuze fobie ontwikkeld over de jaren. :=
Niet leuk.

Toch zou ik met wat aanmoediging wel een vogelspin vasthouden.
Meer die enorme zwarte jagers die in je huis over de vloer rennen, wat ik echt horror vind.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:24

Spinnen, bah bah bah. Ik vind ze zo vreselijk! Inmiddels heb ik mezelf met moeite getraind om er een glaasje overheen te zetten :+ Ik vermoord ze eigenlijk nooit, ben bang dat hun familie dan wraak komt nemen ofzo :')
Vogelspinnen enzo vind ik er lang niet zo eng uit zien.. Misschien omdat ze zo fluffy zijn.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:31

Gelukkig is mijn kat vaak mijn redder in nood. Ik zet hem ervoor, wacht 10 seconden en dan is ie hap slik weg. Word er misselijk van maar beter zo dan in m'n huis :=

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:32

Over spinnen gesproken, er zit echt een gigantische kruisspin buiten de keukendeur, maar echt gigantisch, normaal zijn die toch niet groot hoor :')

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:32

Met angst je foto bekeken. ;(
Ik was laatst een weekendje weg in de bossen op een vakantiepark, deed ik in de avond de gordijnen dicht zat er een mega spin op het gordijn. Een centimeter van mij verwijderd! Ik schrok me dood.
Keihard gieren natuurlijk. :=

bumblebijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:41

gelukkig dat azijn zo goed helpt:P

ik krijg er de griebels van van die beesten dat ze er zijn si een maar moet dat dan precies op dat kliene stukkie aardkloot waar ik ook op leef.

de oplossing alle kozijnen goed in spraayen met azijn en dit in de lente/herfst lkkr herhalen doe ik ook binnen waar ik ze vaak tegen komt. heb er nu toch stukken minder.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:44

Vogelspin heb ik wel vastgehouden.. Huilend. haha

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:50

Krijg de kriebels van die foto's, ik slaap niet voor ze opgeruimd zijn.
Laatst zat er weer een, gelukkig is mijn hond gek op spinnen en vliegjes en rent er achteraan tot die hem te pakken heeft. Mijn redder in nood :')

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:55

Spinnen gaan bij mij standaard van 3D naar 2D! Onherroepelijk! :j

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:16

oh my got...

ik heb ook een fobie voor spinnen niet te zuinig!
elke avond mn kamer controleren in alle hoeken en gaten want als er ook maar iets kleins zit..
zelfs langpootspinnen, dan denk ik oh dat durf ik wel maar nee hoor.
en bij andere spinnen ren ik echt gillend weggggg

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 12:37

Straww_ schreef:
Spinnen, bah bah bah. Ik vind ze zo vreselijk! Inmiddels heb ik mezelf met moeite getraind om er een glaasje overheen te zetten :+ Ik vermoord ze eigenlijk nooit, ben bang dat hun familie dan wraak komt nemen ofzo :')
Vogelspinnen enzo vind ik er lang niet zo eng uit zien.. Misschien omdat ze zo fluffy zijn.

Ja, dat heb ik ook een tijd gehad :+ maar ik heb me door m'n vriend laten vertellen dat dat niet waar is. Sindsdien is het goed haha.

xMaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:03

Ik heb ook een fobie voor ze..
Alleen bij foto's of iets wat ik op tv zie krijg ik gewoon al rillingen...
Laatst zat ik op de bank, zag ik iets zwarts keihard rennen en onder de kast gaan zitten, ik gillen. Mijn papa verschoof de kast een klein stukje en heeft daarna zn slipper dr op gezet :=
Ik durfde nauwelijks meer over de vloer te lopen daarna :+

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:11

Die spin is altijd met z'n tweeën! Ik had ze op mijn zaak in de kelder, ze pastte geeneens in een glas om ze buiten te zetten.
Je kon ze daar horen lopen :=

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:14

Lottie84 schreef:
Die spin is altijd met z'n tweeën! Ik had ze op mijn zaak in de kelder, ze pastte geeneens in een glas om ze buiten te zetten.
Je kon ze daar horen lopen :=

dat is echt zieeekkk

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:17

Ja heerlijk :S Had mijn voorraad rijlaarzen en schoenen in de kelder staan. Steeds als ik mijn vinger in het gat van de doos stak was ik bang dat daar zo'n spin in zat!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:22

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:26

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:32

Ieeeh sommige zijn echt zo vies! Ik ga altijd gillen als ze beginnen te rennen, brrr. Ik durf ze met een glaasje wel buiten te zetten, want doodmaken is ook weer zo sneu :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:36