Wat een leuke verrassing!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:39

Pauline schreef:
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon een goed mens bent als je een dier opvangt? En ben je je kitten kwijt, moet je gaan zoeken nietwaar? Dan vinden ze ook een opvangadres wel. Ik vind het een lief dier, hoop dat je er veel plezier van hebt. Ongeacht of dat nu een dag of zijn hele leven is, jij zorgt er toch maar mooi voor!

Inderdaad!

Goed hoor TS! Ik ben wel benieuwd naar een foto, want die in de OP doet het niet!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:44

Sodeletuut schreef:
Pauline schreef:
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon een goed mens bent als je een dier opvangt? En ben je je kitten kwijt, moet je gaan zoeken nietwaar? Dan vinden ze ook een opvangadres wel. Ik vind het een lief dier, hoop dat je er veel plezier van hebt. Ongeacht of dat nu een dag of zijn hele leven is, jij zorgt er toch maar mooi voor!

Inderdaad!

Goed hoor TS! Ik ben wel benieuwd naar een foto, want die in de OP doet het niet!

volkomen mee eens!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:36

paar weekjes terug hadden wij hier ook een kitten, hij zat bij de buurvrouw van de hoek in de schuur en wist niet van wie die was.
ik nam hem mee naar huis schatte hem rond de 3 mndjes en een katertje, ben ten eerste op Amivedi.nl gaan kijken toen op mp ,
toen heb ik de buurt rondgelopen, en gevraagd mijn nummer achtergelaten mocht er iemand ineens een poesje zoeken, bel me!
en daarna via Facebook op Zoekhoek gedaan de dierenhoek van onze gemeente dronten en allerlei andere dingen en op mijn fb zelf uiterard,
wij moesten even weg die dag dus heb de kleine kitten met onze kat buiten gelaten deur open zodat ze naar binnen en buiten konden, en de hondjes ook, en tegen de buurvrouw van hiernaast gezegd dat we even weg waren, maar mocht er iemand een kitten zoeken en het klopt , klim gerust over de schutting en geef hem mee.

En jawel hoor we kwamen net thuis en zie net de kitten over de schutting verdwijnen , hele lieve mensen woonde een blok of 2 hier schuin naast, (aangezien wij aan een dreef wonen ,neem ik ze wel in huis) affijn die vrouw blij, want die had zijn kleine broertje ook nog in huis en die was de kluts kwijt,.

paar dagen later kwamen er weer mensen aan de deur , die hadden gehoord dat wij een kat hadden gevonden,
maar goed die was alweer terug bij de eigenaar.
mijn vriend had helaas gezien dat de politie die middag een wederom aangereden kat naast de weg legde,
en helaas voor die mensen was die die van hun .
heb ze de nummers gegeven van amivedi en van de db zodat ze zeker weten dat het die van hun was.

Moraal van mijn ervaring: iedereen wist dat de kat bij ons zat, het ging als een lopend vuurtje rond.
nu vang ik vaker dieren op , al jaren eigenlijk , maar iedereen weet ook gewoon waar ik ben en wat mijn nummer is.

geef het toch aan en door en weet ik veel wat

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:18

funnyhorses schreef:
Heb al rondgevraagd en gekeken maar nergens is ie vermist. :n
Hier zitten (helaas) heel veel zwerfkatten -O- ,waaronder veel poezen met nestjes,de mensen blijven de katten voeren met als gevolg dat er nóg meer katten bijkomen. |o
Kattenstichting heeft al veel weggevangen maar de katten blijven komen en gaan onder meer door het voeren.
Mocht zich écht de eigenaar gaan melden(als ie een volledige beschrijving kan geven end.) wat ik niet verwacht dan gaat ie natuurlijk terug maar tot nu toe geen haai die er naar kraait.

Wat Amivedi betreft daar kan ik alleen maar om lachen >;) !!!!Wij hebben ooit een hond van de autobaan gevist,arme dier liep in paniek de autobaan op en neer en wist zich geen raad.We hadden toen echt stad en land afgebeld waaronder Amivedi,weet je wat die zeiden????Ze wensten ons veel geluk en succes met de hond maar hun deden er verder niks mee. :oo
Arme dier was waarschijnlijk ook gedumpt,heeft nog 8 jaar bij ons geleefd.Was toevallig ook een rooie := hihihi

Amivedi doet niets met dieren, je kunt dieren alleen als vermist melden. Ik heb ook eens een hond gevonden, hond was in complete paniek en doodsbang. Dierenambulance wilde niet komen en hing zonder pardon op en vervolgens maar Amivedi gebeld, deed dus niets. Wel begrijpelijk maar echt naar als je hoort dat je een hond maar moet laten lopen terwijl het gigantisch vroor.

Ik zou kitten wel melden op Amivedi, voor alle zekerheid. Je weet maar nooit.