Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jilletje schreef:Als je die mensen zo goed kent, waarom heb je dan niet een degelijk advies gekregen over het houden van een koe/kalf??
En weet ook even dat we jou niet persoonlijk aanvallen maar je actie.
We vinden je dus echt niet stom ofzo maar je bent gewoon niet zo goed bezig
SienenIvo schreef:EskeGirl schreef:Waarom staat hij dan toe dat je kalf alleen staat?
Omdat we hem laten kalven en er dan een 2de is. Ik heb wel meer als 1 keer gezien dat er een shetlander alleen staat en daar wordt niet zo'n drama van gemaakt.
tinker6 schreef:Citaat:Dat gaat niet...Je kunt niet zomaar meedoen
Veelal word je als het ware uitgenodigd.
ze is 13 !!! dan mag je meedoen met de kalverenopfokclub, volgens mij tot je 16e als je niet weet hoe dit werkt heb er dan ook geen commentaar over.
SienenIvo schreef:KimD schreef:Het word steeds gekker en gekker, volgens mij lieg jij de boel bij elkaar...
Wat vind je dan dat ik lieg?
EskeGirl schreef:SienenIvo schreef:
Omdat we hem laten kalven en er dan een 2de is. Ik heb wel meer als 1 keer gezien dat er een shetlander alleen staat en daar wordt niet zo'n drama van gemaakt.
Dat is ook niet goed.
Als iemand zijn paard alleen laat staan hoef jij je kalf niet alleen te laten staan.
En ik vind het zeer ernstig dat jij niet zorgt voor alle eerste levensbehoeften; wat oa voer, water en een soortgenoot zijn, en voor dat laatste zorg jij niet.
Bah, sorry dat ik het zeg, maar ik vind je enorm egoistisch.
KimD schreef:SienenIvo schreef:
Wat vind je dan dat ik lieg?
Je posts komen kloppen niet, je zegt hier het een en daar het ander.![]()
In ieder geval heb ik ondanks dat ik zelf hier ook vrij brutaal heb gereageerd een mod een PB gestuurd. Anders loopt het waarschijnlijk nog verder uit de hand. Ik ga vanaf nu dan ook niet meer reageren. Ts succes ermee.
SienenIvo schreef:EskeGirl schreef:Waarom staat hij dan toe dat je kalf alleen staat?