Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

essiesilly schreef:gelijk heb je ijssnuiver, ik zou dat ook niet meer gebruiken.. mijn hond heeft het ook gehad op advantix! en nu wil ik liever geen merken noemen want ik vind t gewoon allemaal rotzooi wat ik niet op m n honden wil![]()
(kinderen spuit je toch ook niet in met gif want STEL dat ze luizen krijgen..)
ik heb de scalibor band om gehad naar frankrijk (teken, zandvliegen, etc) en geef verder 2x in de week teentje knoflook.. meer niet
ijssnuiver schreef:Heeft jou hond ook minder last van jeuk (vlooien), door de teentjes knoflook? Het gaat ons met name om het krabben en bijten voor de vlooien. Dat we de hond dagelijks na moeten kijken op teken vinden we een minder groot probleem.
ijssnuiver schreef:essiesilly schreef:gelijk heb je ijssnuiver, ik zou dat ook niet meer gebruiken.. mijn hond heeft het ook gehad op advantix! en nu wil ik liever geen merken noemen want ik vind t gewoon allemaal rotzooi wat ik niet op m n honden wil![]()
(kinderen spuit je toch ook niet in met gif want STEL dat ze luizen krijgen..)
ik heb de scalibor band om gehad naar frankrijk (teken, zandvliegen, etc) en geef verder 2x in de week teentje knoflook.. meer niet
Van mij hoeven de druppels ook niet perce, maar het is niet alleen mijn hond. Dus daar beslis ik niet alleen over.
Heeft jou hond ook minder last van jeuk (vlooien), door de teentjes knoflook? Het gaat ons met name om het krabben en bijten voor de vlooien. Dat we de hond dagelijks na moeten kijken op teken vinden we een minder groot probleem.
Het is extreem erg met de teken hier op Schier dit jaar, dus we moeten onszelf ook gewoon dagelijks goed nakijken.

essiesilly schreef:Kapitalen ben ik niet kwijt hoor... Waarschijnlijk net zo veel als jij want ik hoef niet te ontvlooien wat een vermogen kosten zo zijn er wel meer kosten die ik niet hoef te maken
Smuldier kost bijv 49ct per pakje à 400/500 gram reken maar uit, zo goedkoop kan het dus zijn
essiesilly schreef:Kapitalen ben ik niet kwijt hoor... Waarschijnlijk net zo veel als jij want ik hoef niet te ontvlooien wat een vermogen kosten zo zijn er wel meer kosten die ik niet hoef te maken
Smuldier kost bijv 49ct per pakje à 400/500 gram reken maar uit, zo goedkoop kan het dus zijn
maikeltje schreef:Smuldier vond ik echt smerig