Zooo wat een reacties!!
Nou hier de update.
Eenmaal bij de DA aangekomen, zag hij ook wel dat die echt pijn had.
Weer helemaal door de mangel gehaald.
Drukken op ze rug enzo.. reageerde wel iets, maar ik vond het minimaal als je bedenkt hoe ziek die is.
Echo gemaakt, was niks op te zien. Elk orgaan was mooi in vorm ect.
Een bloedtest om de onstekingswaardes te zien. Was helemaal perfect.
Een bloedtest voor andere ziektes en dergelijke. Waren de waardes ook perfect van.
Ondertussen al aardig hopeloos geworden.. Op zo een moment hoop je bijna dat er iets uitkomt, zodat je het kan behandelen.
Toen is er een infuus aangelegd. En braakremmer erin, zodat die zich wat beter voelt en 1 liter vocht.
Dit vond die niet leuk, maar nadat het liter vocht erin zat, had die ineens een opleving. En gromde zelfs na de DA omdat die weer met iets aan kwam en hij was het echt zat. Normaal keur ik het niet goed, maar er zat eindelijk leven in. (waarop de DA antwoord als grap, zo die heb een hersentumor, afmaken!
)
Hij liep weer een stuk levendiger mee. Godzijdank! Morgen houden we contact of het beter gaat. En savond sowieso naar de fysio toe. Gaat het weer bergafwaarts, gaan we naar een andere kliniek.
De DA zei ook dat die misschien zo ziek is, omdat die erin blijft 'hangen' en de cirkel even doorbroken moet worden. Nadat die vocht hebben binnen gehad, merkte je gelukkig gelijk verschil!
Maagzweer heb ik ook gezegd, maar hij kon niet gelijk iets voelen en waren andere symptomen niet naar. MAAR sluit die niet uit! Maar de onstekingswaardes hiervan waren gewoon goed.
Ziekte van Weil, daar was de kans minimaal op, aangezien die ingeent is en ook te weinig symptomen van had.
Dit allemaal volgens me DA he.
Ik hoop gewoon dat die ff uit die sleur getrokken moest worden icm morgen fysio behandeling dat het weer goed gaat.
Hij heb nu ook braakremmers mee gekregen en nog 1 of andere injectie gekregen voor de zekerheid, ontstekingsremmend ofzo.
Zo jullie ook weer bijgepraat!
En ik wil de rekening niet weten!!!
Maar alles voor me ventje!!