Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze zeiden wel dat er geen nieuw hok komt, maar als de koppeling goed gaat kunnen ze in het flat hok met een ren erbij, en als het hok dan tegen de winter niet meer kan moet er wel iets anders komen
Maar ik snap het ook wel, een hok die groot genoeg is voor hun is loeiduur, en mijn vader wil deze zomer ook zelf een overkapping maken, hij heeft dus geen tijd over, maar in het najaar heeft hij wel meer tijd dus misschien kunnen we dan wel iets anders verzinnen

8nnemiek schreef:Zie je trouwens ook wel eens plukken haar vliegen, of wondjes door het bijten?
Een konijn dat alleen wil rijden en verder niet bijt en geen haar uittrekt is absoluut niet agressief, maar gewoon wat lastig door de hormonen. En met zo'n dominanter konijn heb je ook kans dat ze blijft rijden, ook met afleiding, en dan zou ik het aanbod van Marsu met beide handen aannemen![]()
Vliegen er echt plukken haar in het rond, dan is ze meer agressief/dominant en heeft ze eigenlijk gewoon een stoerder vriendje nodig die eens terug durft te bijten om de rangorde te bepalen.
Rosannee_ schreef:Ik denk dat je haar het beste kan sterriliseren, misschien als je zegt dat als je haar steriliseert er helemaal geen groter hok hoeft te komen het eigenlijk geld scheelt.
Laura_x_ schreef:Rosannee_ schreef:Ik denk dat je haar het beste kan sterriliseren, misschien als je zegt dat als je haar steriliseert er helemaal geen groter hok hoeft te komen het eigenlijk geld scheelt.
Verkijk je niet op de kosten voor een sterilisatie, die zijn wel wat meer dan een hok. Een sterilisatie is namelijk een hele grote ingreep bij een konijn.
TS: Ben je inmiddels al wat verder?

8nnemiek schreef:Steriliseren kost bij sommige dierenartsen nog geen 100 euro, dus op zich valt dat wel mee vind ik. Kun je niet bij familie wat klusjes doen om het bedrag (of de helft bv) zelf bij elkaar te verdienen? Dan vinden je ouders het misschien oké.
Laura_x_ schreef:8nnemiek schreef:Steriliseren kost bij sommige dierenartsen nog geen 100 euro, dus op zich valt dat wel mee vind ik. Kun je niet bij familie wat klusjes doen om het bedrag (of de helft bv) zelf bij elkaar te verdienen? Dan vinden je ouders het misschien oké.
Is het zo goedkoop? Ik dacht dat het veel duurder was! Mijn excuses!
Ik zat even wat op google te zoeken en toen kwam ik ook op een bokt topic , iemand wou voedster laten steriliseren, maar toen werd er 3 keer gezegd dat ze dan wel moest laten castreren?