_Tara_ schreef:Dat dacht ik al idd van die woestijnvos, maar ik moest wel lachen dat ik ook zo'n militair voertuig tegen kwam
Ik ben 't deels wel met je eens hoorIk denk alleen dat ze niet per se het verkeerde probleem aanpakken maar slechts een deel van het probleem. Wat mij betreft moet er gewoon meer controle komen op het aanschaffen van huisdieren. En dan bedoel ik echt ieder dier wat iemand aan wil schaffen. Of dat nou een vis, fennek, hamster, koe, konijn of egel is.
Wat je zegt van dierenwinkels aanpakken, dat blijf ik lastig vindenDeels ligt daar de verantwoordelijkheid wel maar voor een groot deel toch ook bij de consument.
In het geval van voorlichting ligt de verantwoordelijkheid toch voornamelijk bij de winkel, ben ik bang
. Natuurlijk moet je als consument onderzoek doen, maar het is alsnog de verantwoordelijkheid van de winkel om de juiste voorlichting te geven, wettelijk gezien. Je bent niet voor niets als consument enorm beschermd wanneer het om transacties met bedrijven gaat. 
Ik denk alleen dat ze niet per se het verkeerde probleem aanpakken maar slechts een deel van het probleem. Wat mij betreft moet er gewoon meer controle komen op het aanschaffen van huisdieren. En dan bedoel ik echt ieder dier wat iemand aan wil schaffen. Of dat nou een vis, fennek, hamster, koe, konijn of egel is.
.
) Ik weet niet hoe dat met chinchilla's zit maar slapen die ook niet gewoon door?
, het gaat om mijn punt.