Mevrouw moet nog 2 weken de tepels begin je nu echt te zien en worden nu echt grote puntjes!
Zo ligt ze nu lekker in de tuin te zonen.
Normaal heet ze chanel maar omdat ze nu dik is noemen we dr ook wel dikkie haha!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
trysteffy schreef:animalwoman schreef:Een kitten die een kitten krijgt in vind het onverandwoordelijk waarom liet je haar niet steriliseren?
je had beter abortus kunnen laten doen.
Maar beter een doos voor haar neerzetten maar denk erom katten kiezen het rustigste plekje uit dus kan best in je kledingkast zijn.
Dierenarts bellen waar je op moet letten en wat je moet hebben klaarstaan
Omdat we er geen geld voor hadden.
Had ik al eerder vertelt
ze is nu weer netjes slank maar fatsy is blijven hangen haha. Hoop dat alles goed gaat! trysteffy schreef:Unihorses je had het bijgewerkt dus had niet gelezen maar voor de arbotis was het al te laat.
Me ouders zullen er wel van zelf achter komen hoe duur het is als er toch een da moet komen en nog misschien een keizersnee er bij moet.
Zoals somige al duimen voor de dame die zwanger is hopen we allemaal dat het goed komt met de bevalling!
Oja is het normaal als je niet op de zijkant mag aaien? Normaal kon het wel altijd maar ze vind het nu niet pretig lijkt het er op.

Snel in het hokje, en even later was nummer 1 er al. Daarna om het halfuur de volgende. Geen enkele problemen gehad gelukkig en moeders en kittens maken het super. En dat terwijl moeders niet zo'n hele grote is.
).trysteffy schreef:Hoi,
Onze kitten van 11 maanden word eind juli een jaar is hoog zwanger.
We hebben ik en me ouders hebben uitgerekent dat ze 3 juli moet bevallen.
Ze was toen ze krols was naar buiten geglipt konden we haar niet vinden, is ze een helle nacht buiten geweest.
Dus wij denken dan rond die tijd is ze gedekt door een andere kater(s)
Sinds 2 weken werd ze ietsjes dikker dus op internet kijken dus zwanger want we voelde de tepels ook.
Nou is dit voor ons de eerste keer we hebben al een konijnenhok klaar gemaakt dat dat haar nest word om zo te zeggen.
Maar we zijn erg bang dat het een helle zware bevalling word en wat moeten we doen.
We hebben zelf nog thuis rond lopen 2 honden 2 gesteliciteerde poezen van 22 en 17 jaar en nog een geacstreede kater die alleen maar binnen komt om te eten.
[ Afbeelding ] dit is van vorige week zie je aan de rechter kant een baby zitten.
Foto's van vandaag:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
spicegirl schreef:@miepie77 - heel goed gezienbij mij gebeurd dat zeker NIET. nooit gebeurd ook en ik heb al heel lang katten. maar als je alles gelezen hebt, had ik al een keertje hetzelfde gezegd ; bij mij ontsnapt er niks, en alles word BIJTIJDS gesteriliseerd/gecastreerd.

unihorses schreef:trysteffy schreef:Hoi,
Onze kitten van 11 maanden word eind juli een jaar is hoog zwanger.
We hebben ik en me ouders hebben uitgerekent dat ze 3 juli moet bevallen.
Ze was toen ze krols was naar buiten geglipt konden we haar niet vinden, is ze een helle nacht buiten geweest.
Dus wij denken dan rond die tijd is ze gedekt door een andere kater(s)
Sinds 2 weken werd ze ietsjes dikker dus op internet kijken dus zwanger want we voelde de tepels ook.
Nou is dit voor ons de eerste keer we hebben al een konijnenhok klaar gemaakt dat dat haar nest word om zo te zeggen.
Maar we zijn erg bang dat het een helle zware bevalling word en wat moeten we doen.
We hebben zelf nog thuis rond lopen 2 honden 2 gesteliciteerde poezen van 22 en 17 jaar en nog een geacstreede kater die alleen maar binnen komt om te eten.
[ Afbeelding ] dit is van vorige week zie je aan de rechter kant een baby zitten.
Foto's van vandaag:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Resistance schreef:Ik snap niet waar iedereen zo om zeurt. Gebeur is gebeurt, er valt niets aan te doen. Het is niet jullie kat, dus het is al helemaal niet aan jullie om er iets over te zeggen van: "Waarom heb je haar niet laten steriliseren?" Ik vind dit persoonlijk asociaal. Een ongelukje zit in een klein hoekje, wie zijn jullie om er woorden aan vuil te maken? Als het jullie kat was geweest, hadden jullie misschien wel abortus gedaan of wat dan ook, maar het is niet jullie kat. Hou erover op, TS zit niet op dit soort reacties te wachten.
Cayenne schreef:Het probleem is dat er heel veel van dit soort 'ongelukjes' op bokt verschijnen de laatste tijd.
trysteffy schreef:en al die kittens ontwormen? voeding, problemen bij de bevaling...