Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Ik zou ook nooit een mollenklem gebruiken idd. Als ik 'last' heb van een dier, zoals de muisjes in onze stal, dan probeer ik ze levend te vangen en verderop uit te zettenDiertje weet niet beter.
Maar goed, ik ben een doetje, sla zelfs geen insecten dood, maar vang ze en zet ze buiten.

Miracle_ schreef:Kuggur schreef:
Want een insect is geen dier ...eh...
Neuh, ik vind van niet. Goed, wat jij wil, insecten vergelijken met HUISdieren. Vergelijk jij een mug met een kat? Sla jij je kat ook dood als hij vervelend is?
??

Kuggur schreef:Haha, je neemt het een pietsie té serieus meid, ik vond je zin waarin je insecten niet als dieren definieert (want wat zijn hjet dan wél?) nogal grappig.
Maar als we nog verder willen miern**ken, er zijn ook insecten die als HUISdieren worden gehouden, wandelende takken bijvoorbeeld
Ik neem het zeker serieus, ik zou het namelijk wél erg vinden als mijn hond met een konijn aan komt dragen. Ieder lekker zijn mening.
Altijd alles maar dood willen hebben omdat WIJ er last van hebben.. Zo egoïstisch. Dieren hebben meer last van ons dan wij van hen. 
Miracle_ schreef:Kuggur schreef:Haha, je neemt het een pietsie té serieus meid, ik vond je zin waarin je insecten niet als dieren definieert (want wat zijn hjet dan wél?) nogal grappig.
Maar als we nog verder willen miern**ken, er zijn ook insecten die als HUISdieren worden gehouden, wandelende takken bijvoorbeeld
Fijn dat je het zo grappig vindt.Ik neem het zeker serieus, ik zou het namelijk wél erg vinden als mijn hond met een konijn aan komt dragen. Ieder lekker zijn mening.
Kinderachtig gedrag hier.
Batlow schreef:Je kan moeilijk een mol gaan vangen en ergens ander uitzetten. Dat wordt een beetje te gek
Batlow schreef:Je kan moeilijk een mol gaan vangen en ergens ander uitzetten. Dat wordt een beetje te gek