Gerbil hok?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Re: Gerbil hok?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 20:17

Waarschijnlijk krijg ik dinsdag of woensdag mijn gerbil ! Ook heb ik speciaal gerbil voer

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:38

Spannend! Maar is het nou één of twee gerbils? Omdat je het nu hebt over 'gerbil' ipv 'gerbils'.

Overigens, ik zou wel voor de zekerheid een reserve hok nemen. Bij mij is het jaren lang goed gegaan met twee gerbils, en steeds als er één overleed kwam er eentje bij. Maar bij mijn laatste koppel is het flink mis gegaan en nu zit ik dus met twee koppels (maar dat komt ook omdat ik geen dieren weg durf te doen).

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:19

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 16:15

DozenPower schreef:
Waarschijnlijk krijg ik dinsdag of woensdag mijn gerbil ! Ook heb ik speciaal gerbil voer

en wat is het geworden?
Ben wel benieuwd hihi

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 07:11

Heei! Ze zijn echt zoo schattig!! Maar ik hrb ze nu apart gezet :( Pinda ( een grote zwarte ) die is echt heel gemeen tegen die andere! Hij trekt zijn haren uit zijn hoofd, dus er zit nu een hele kale plek, hij laat hem niet eten want hij haalt alles uit zijn mond en pootjes. Hij bijt hem ook in zij. Staart. Dus maandag gaat hij weg en probeer ik die witte met een andere te koppelen. Hopelijk is die wel lief. Ik vond het zo sneu voor de kleine! Hij was echt heel zwak geworden omdat hij niet mocht eten. Toen hij in het andere hok zat rende hij gelijk naar de voerbak en begon te eten
Laatst bijgewerkt door TheNovelist op 14-06-13 07:13, in het totaal 1 keer bewerkt

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 07:12

Jaa ik heb 2 hokken