Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Atalja schreef:Maar als je kvv voert? Nooit van gehoord, maar ben even aan het googlenHoe zit dat met blaasstenen?

MelisWess schreef:Cavom is licht verteerbaar en opgebouwd uit natuurlijke grondstoffen. Die je kan vinden op de site.
en tja, over granen die erin zitten waar jij waarschijnlijk op tegen bent... Een wolf eet het liefst de maag van de prooi en als dat een konijntje, kip of een hert is dan krijgen ze ook de maaginhoud van dat dier en die eten ook granen!
In alles wat je geeft zit granen, zelf in farmfood of biofood, neem aan dat jij niet elke dag een paar biefstukken voert?? Zelfs wat jij geeft is niet perfect..
Lijkt mij dat het gewoon belangrijkste is waar de hond het goed op doet. dus TS, als ik jou was zou ik gewoon een proefzakje aanvragen, en kijken hoe jou hond het er op doet, elke maag van een hond is anders netzoals die van een mens.
Succes alvast!
Hij is net vorige week 1 jaar oud geworden. 

Davinia_ schreef:Mijn hond krijgt nu nog droge brokken en helaas hebben we niet de ruimte om een vriezer neer te zetten. Is vers vlees dan wel zo handig? En mijn hond heeft echt hele gevoelige darmen, kan tegen heel weinig soorten voedsel, dus zou hij dan wel tegen vers vlees kunnen?
Op dit moment staat hij op de brokken van de DA, maar denk steeds meer aan vers voerenHij is net vorige week 1 jaar oud geworden.
Liezel1 schreef:Ze doen het hierop zelfs beter dan op vers vlees...