ThinkAgain schreef:zal trouwens ook maar even voorkantfoto's doen of niet
Steve (of niet Steve) :
[ Afbeelding ]
Guinness:
[ Afbeelding ]
nog geen naam:
[ Afbeelding ]
Die laatste moet je Mickey noemen! Hahaha!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ThinkAgain schreef:zal trouwens ook maar even voorkantfoto's doen of niet
Steve (of niet Steve) :
[ Afbeelding ]
Guinness:
[ Afbeelding ]
nog geen naam:
[ Afbeelding ]
fayem89 schreef:Ik blijf echt bij een poes.
Dus een Y er achter en je hbt een leuke meisjes naam Stevey (stevie)
Wij zien bij de geboorte vrijwel direct al of het een poes of kater is... Bij veel katers kan je de eerste dag al zien of er een begin van balletjes is.. En dat zie je ook bij jou twee overduidelijke katers...
Ik zal je morgen even foto's sturen van mijn poesje en kater die ongeveer even oud zijn als die van jou..
Dan kan je het zien...![]()
Handig is gewoon om je kater erbij te houden en te vergelijken.. Kijk hoeveel ruimte er tussen beide zit (katers veel groter dan bij poezen)
Je hoort van me..

de kans dat ik 't zelf fout heb is groter

Ik kan hem op een paard of ezel zetten natuurlijk, maar die zijn ook niet zo fotogeniek dat ze stil blijven staan.... ik merk het wel als ik hem over 5 maanden wegbreng om te laten "helpen"....
Ik krijg er vandaag nog een bij! De zus van mijn baas was op een event en ze zag een terrier lopen met iets in z'n bek, ze dacht dat het een babykonijn was, maar het bleek dus een kitten te zijn. Kitten leeft nog wel maar zit onder de blubber en kwijl, is nu warm in een dekentje gewikkeld en ze komt 'm vanmiddag na het event hierheen brengen. Ik hoop dat Cyra 'm wil adopteren en anders wordt het een handraised kitten, spannend!
ThinkAgain schreef:Ja preciesIk krijg er vandaag nog een bij! De zus van mijn baas was op een event en ze zag een terrier lopen met iets in z'n bek, ze dacht dat het een babykonijn was, maar het bleek dus een kitten te zijn. Kitten leeft nog wel maar zit onder de blubber en kwijl, is nu warm in een dekentje gewikkeld en ze komt 'm vanmiddag na het event hierheen brengen. Ik hoop dat [***] 'm wil adopteren en anders wordt het een handraised kitten, spannend!
dat vind ik niet slim van haar ....
lekker aan het 'vechten' onderling, bijten, meppen, springen en als een treintje achter mij aanrennen als ik door de kamer loop
Heb de doos nu op z'n zij gelegd dus ze slapen nog wel in de doos, maar ze kunnen er ook uit als ze willen en door de kamer rennen.
) en ze zitten nu allemaal achter me te piepen omdat ze ook wat willen 
)