kat gaat bevallen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:25

ThinkAgain schreef:
zal trouwens ook maar even voorkantfoto's doen of niet :+

Steve (of niet Steve :') ) :
[ Afbeelding ]

Guinness:
[ Afbeelding ]

nog geen naam:
[ Afbeelding ]

Die laatste moet je Mickey noemen! Hahaha!

ThinkAgain

Re: kat gaat bevallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 13:26

Hij heet al Bagheera :p Alle mogelijke namen zijn langs gekomen van mijn kindje, vond Jeremy Kyle denk ik nog wel de ergste :+

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:27

ThinkAgain schreef:
Hij heet al Bagheera :p Alle mogelijke namen zijn langs gekomen van mijn kindje, vond Jeremy Kyle denk ik nog wel de ergste :+

Maar gefeliciteerd met van die schatjes!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:44

Ik blijf echt bij een poes.
Dus een Y er achter en je hbt een leuke meisjes naam Stevey (stevie)
Wij zien bij de geboorte vrijwel direct al of het een poes of kater is... Bij veel katers kan je de eerste dag al zien of er een begin van balletjes is.. En dat zie je ook bij jou twee overduidelijke katers...

Ik zal je morgen even foto's sturen van mijn poesje en kater die ongeveer even oud zijn als die van jou..
Dan kan je het zien... :j

Handig is gewoon om je kater erbij te houden en te vergelijken.. Kijk hoeveel ruimte er tussen beide zit (katers veel groter dan bij poezen)

Je hoort van me..

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:55

fayem89 schreef:
Ik blijf echt bij een poes.
Dus een Y er achter en je hbt een leuke meisjes naam Stevey (stevie)
Wij zien bij de geboorte vrijwel direct al of het een poes of kater is... Bij veel katers kan je de eerste dag al zien of er een begin van balletjes is.. En dat zie je ook bij jou twee overduidelijke katers...

Ik zal je morgen even foto's sturen van mijn poesje en kater die ongeveer even oud zijn als die van jou..
Dan kan je het zien... :j

Handig is gewoon om je kater erbij te houden en te vergelijken.. Kijk hoeveel ruimte er tussen beide zit (katers veel groter dan bij poezen)

Je hoort van me..

sorry maar de plasser zit toch echt onder de balletjes hoor .
dus poeper , balletjes , plasser . dan kom ik nog steeds bij 3 katers

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 09:06

wat cherell0 zegt is ook waar ik mee zit, er zit wel heel duidelijk nog een gaatje onder dat 'streepje'. Ik zal Bagheera en Steve vandaag eens naast elkaar houden, en toch ook maar weer proberen betere foto's te maken. :+

wil overigens niet jouw oordeel in twijfel trekken hoor fayem89 :) de kans dat ik 't zelf fout heb is groter

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:18

ben ik weer...
ik heb je foto's nu eindelijk via mn computer kunnen bekijken en ik heb de laatste foto even gedraaid en je ziet indd duidelijk twee gevormde balletjes tevoorschijn komen.
Steve is duidelijk minder bedeeld dan de andere twee haha :')
dus ook ik moet mijn mening bijstellen...

even voor de oplettende kijker....

kater
Afbeelding

zie het verschil...

1. poes
Afbeelding

2. kater
Afbeelding

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 12:54

fayem89 schreef:
Steve is duidelijk minder bedeeld dan de andere twee haha :')

_O- _O- ik kom niet meer bij hier hahahaha

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:03

Kunt van Steve altijd nog Eve maken :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:33

hoe maak jij zulke foto's? Dat lukt mij echt niet bij mijn kitten, die is veel te beweeglijk, die zou ik plat moeten spuiten om zo'n foto te maken.....

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 15:08

spiegelreflexcamera op sportstand :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:23

ThinkAgain schreef:
spiegelreflexcamera op sportstand :+

aha,tja, ik heb geen camera, alleen een Iphone....en ik ben altijd allee, dus niemand kan Maxi ff in de houdgreep nemen

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 11:09

opzich als je de kitten op een bed of tafel zet en achter m gaat staan en z'n staart optilt moet het met wat geduld ook kunnen. Maar ik vind onze camera wel handig :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:55

tja, mijn kitten leeft op stal: geen tafel of bed te bekennen :) Ik kan hem op een paard of ezel zetten natuurlijk, maar die zijn ook niet zo fotogeniek dat ze stil blijven staan.... ik merk het wel als ik hem over 5 maanden wegbreng om te laten "helpen"....

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 13:32

Ja precies :) Ik krijg er vandaag nog een bij! De zus van mijn baas was op een event en ze zag een terrier lopen met iets in z'n bek, ze dacht dat het een babykonijn was, maar het bleek dus een kitten te zijn. Kitten leeft nog wel maar zit onder de blubber en kwijl, is nu warm in een dekentje gewikkeld en ze komt 'm vanmiddag na het event hierheen brengen. Ik hoop dat Cyra 'm wil adopteren en anders wordt het een handraised kitten, spannend! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 14:09

ThinkAgain schreef:
Ja precies :) Ik krijg er vandaag nog een bij! De zus van mijn baas was op een event en ze zag een terrier lopen met iets in z'n bek, ze dacht dat het een babykonijn was, maar het bleek dus een kitten te zijn. Kitten leeft nog wel maar zit onder de blubber en kwijl, is nu warm in een dekentje gewikkeld en ze komt 'm vanmiddag na het event hierheen brengen. Ik hoop dat [***] 'm wil adopteren en anders wordt het een handraised kitten, spannend! :)

Misschien wel even handig om met dit kitten naar de DA te gaan. Weet niet hoe de terrier hem te pakken heeft gehad. Maar kittens zijn gevoelig voor bacterien. Iig veel succes.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 19:34

hahah... zoals al werd gezegd... veel geduld...
ik maak ook foto's met mn simpele iphone hoor... ik heb ze gewoon met het koppie richting hun moeder gelegd en voorzichtig het staartje opgetild... en zodra de Phone scherp stelde afgedrukt..

is het gelukt met je adoptie kitten??
lichamelijk kan het kitten wel iets hebben maar indd. bacterie doen het hem vaak..
ff goed schoonmaken met een milde baby-shampoo, anti-bac. shampoo.
en dan maar kijken of het gaat bij moeders met kinders.
ben benieuwd.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 20:23

Kitten is er nog niet, ik weet ook niet zeker of het vandaag nog komt, aangezien zus van de baas ergens aan de andere kant van het land zit op het event en ik weet niet hoe laat ze verwacht terug te zijn. Ben wel heel benieuwd, weet verder niks over kitten behalve dat het waarschijnlijk wild is en volgens de zus van de baas nog heel jong.

Ik maak me niet heel veel zorgen om Cyra om eerlijk te zijn, we hebben ook een ander zwerfkitten hier opgevangen om ratten en muizen te jagen in de yard (zij is wel al wat ouder) en Cyra kan het daar prima mee vinden, maar haar zus Incy vindt het maar niks. Cyra maakt zich niet zo snel druk, het enige waar zij zich druk om maakt is als ik avondeten in mijn appartement heb en zij er niet bij kan :+

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 09:21

kitten is er nog niet, N heeft 'm vannacht zelf gehouden. Ben het er niet mee eens maar heb er natuurlijk weinig over te zeggen, ik hoop maar dat ze 'm vandaag hierheen brengt en niet zelf gaat proberen groot te brengen, dat lijkt me niet eerlijk voor het kitten als zij zelf volle dagen werkt en in de weekenden op events zit..

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:55

Ja helaas blijft dat altijd lastig... Zij blijft nu eenmaal de vinder en mag hem/haar onder zich houden.
Of het slim is, ja dat is een tweede idd.
Hoop dat je er nog wat van hoort.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 14:14

Nou ze is er nu een eigenaar voor aan het vinden... Beetje jammer dat het kitten niet nog een paar weekjes met leeftijdsgenootjes en een mamafiguur mag doorbrengen voordat hij naar een nieuwe eigenaar gaat.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:12

:x dat vind ik niet slim van haar ....

hopelijk komt ze op tijd tot inkeer :(:)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 15:27

Ik heb een berichtje gestuurd met de vraag of ze kitten niet hier bij leeftijdsgenootjes wil hebben totdat ze een eigenaar heeft.. wellicht kan ik dan nog wat tijd winnen. Vind het erg jammer voor het kitten maar aan de andere kant kan ik er bar weinig aan doen

Mijn kittens zijn allemaal nog super gezond trouwens :) lekker aan het 'vechten' onderling, bijten, meppen, springen en als een treintje achter mij aanrennen als ik door de kamer loop :+ Heb de doos nu op z'n zij gelegd dus ze slapen nog wel in de doos, maar ze kunnen er ook uit als ze willen en door de kamer rennen.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:29

ja maar de kitten mist zo ook de wetten en regels die hij van zijn moeder zou leren

je kan er idd. weinig mee .

fij dat jouw eigen opdonders goed gaan

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:06

Het zijn echt kittens naar hun moeder, ik kreeg net eten hier gebracht (ik heb officieel de beste baas ooit :D) en ze zitten nu allemaal achter me te piepen omdat ze ook wat willen :+

Het is ook grappig om te zien dat Steve het knuppeltje was toen hij net geboren was, dacht dat hij het niet zou overleven, en nu was hij de eerste die ik echt zag spelen, en hoorde purren, en op z'n achterpootjes zag staan ( :+ )