.Dat is ook precies de reden waarom we bij zwangere vrouwen echo's doen en geen röntgenfoto's (die wel schadelijk kunnen zijn bij vaker herhalen en bij nog ongeboren kinderen).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Sommige poezen vinden het heel stressvol om naar de dierenarts te gaan, dan zou ik het persoonlijk al niet doen. Het kost ook geld, terwijl het niet noodzakelijk is.Laptopmuis schreef:Afgezien dat Nederlanders hun verantwoordelijkheid vaak niet nemen om nog meer katten ze voorkomen (m.a.w. waarom zou je je kater laten castreren? Lekker laten lopen!) zal een gecastreerde kater een kat niet gaan dekken.
maikeltje schreef:Ik heb al jaren katten, de oudste is 16 en de jongste 3. Heb nog nooit ook maar 1 enting gegeven. De enige kosten die ik heb gehad aan de katten was van de castratie. Vroeger thuis werden de katten ook nooit geënt. Er is er nooit 1 van doodgegaan of ziek geworden. Ik vind het geldklopperij.
.
_San87_ schreef:maikeltje schreef:Ik heb al jaren katten, de oudste is 16 en de jongste 3. Heb nog nooit ook maar 1 enting gegeven. De enige kosten die ik heb gehad aan de katten was van de castratie. Vroeger thuis werden de katten ook nooit geënt. Er is er nooit 1 van doodgegaan of ziek geworden. Ik vind het geldklopperij.
Bij ons zijn er de afgelopen jaren meer dan 100 katten doodgegaan aan niesziekte. Echt geldklopperij, basisentingen.
Dan weet ze pas100% zeker hoe het zit
Wij kunnen niet oordelen vanaf hier en kunnen ook niet in de buik kijken van de kat,symptomen kunnen ook duiden op schijnzwangerschap en kunnen wel de zelfde symptomen tonen maar betekent niet dat de kat ook werkelijk kittens draagt