Ik snap niet waarom spinnen altijd dood moeten.. Laat ze lekker lopen. Ze zijn niet gevaarlijk of zo... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik snap niet waarom spinnen altijd dood moeten.. Laat ze lekker lopen. Ze zijn niet gevaarlijk of zo... Hhilde schreef:Arme spinnen.... Ze doen je niks, ze zorgen dat je geen muggen en vliegen etc in je huis krijgt en ze zijn voor de rest ontzettend onschuldig. Een spin buiten zetten betekent 9 van de 10 keer zijn dood, dus dat is echt geen goede optieIk snap niet waarom spinnen altijd dood moeten.. Laat ze lekker lopen. Ze zijn niet gevaarlijk of zo...
Hhilde schreef:Arme spinnen.... Ze doen je niks, ze zorgen dat je geen muggen en vliegen etc in je huis krijgt en ze zijn voor de rest ontzettend onschuldig. Een spin buiten zetten betekent 9 van de 10 keer zijn dood, dus dat is echt geen goede optieIk snap niet waarom spinnen altijd dood moeten.. Laat ze lekker lopen. Ze zijn niet gevaarlijk of zo...
XxSasjuhh schreef:Hhilde schreef:Arme spinnen.... Ze doen je niks, ze zorgen dat je geen muggen en vliegen etc in je huis krijgt en ze zijn voor de rest ontzettend onschuldig. Een spin buiten zetten betekent 9 van de 10 keer zijn dood, dus dat is echt geen goede optieIk snap niet waarom spinnen altijd dood moeten.. Laat ze lekker lopen. Ze zijn niet gevaarlijk of zo...
Maar in de natuur moeten ze toch ook gewoon buitenleven...?
IxL schreef:Hhilde schreef:Arme spinnen.... Ze doen je niks, ze zorgen dat je geen muggen en vliegen etc in je huis krijgt en ze zijn voor de rest ontzettend onschuldig. Een spin buiten zetten betekent 9 van de 10 keer zijn dood, dus dat is echt geen goede optieIk snap niet waarom spinnen altijd dood moeten.. Laat ze lekker lopen. Ze zijn niet gevaarlijk of zo...
Dus jij laat zo'n grote spin lekker vrij in huis lopen? Respect. Echt.
Zo lastig is dat niet hoor

Maar die dingen zijn wel eng als de dood!

Liever een spin in de slaapkamer die stil is dan een mug.

Werd wel minder leuk als ze dan in je shirt kropen
..
love_Soraya schreef:Heb vooral veel grote gezien bij mijn paard, en thuis zitten ze ook veel bij ons brrr
Hhilde schreef:Ja, maar niet iedereen die een spin eng vindt heeft direct een angststoornis.
.. En ik haal de lege webben weg.. Maar op het plafond laat ik ze verder dus zitten.
Daarna na een lange tijd gespannen wakker liggen kon ik weer slapen.
Ze bijten. En ze zijn helemaal niet banger voor mij dan ik voor hen, ze rennen verdorie moeiteloos je broek in als ze de kans krijgen. Of zakken bovenop je hoofd. Ze gaan me in ieder geval beslist niet zorgvuldig uit de weg en dat in combinatie met 't feit dat ze dus wél wat kunnen doen is voor mij reden genoeg om ze hartgrondig dood te wensen zolang ze zich in mijn woonomgeving bevinden.