Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

CrazyCat schreef:Antheman schreef:Oh Nienke, dat heb ik niet gezien!
Echt niet gezien? Hij is onwijs lief. Kun je meteen een heleboel rockies in het echt zien![]()
edit: en ik weet dat hij een super huisje bij je krijgt...hehehe
Echt niet.
Hele aparte ogen ook trouwens.
Ik heb echt wel ervaring met honden(pups) aangezien ik veel opleidingen bij martin gaus heb gevolgd en bij Cesar Milan ben geweest. Ze luistert ook echt goed op uitzonderingen daargelaten natuurlijk
maar ze is gewoon heel bang aangelegd tegenover haar border collie vriendin(samen opgegroeid) die nergens bang van is en daar hangt ze dan ook echt aan.. Verder ben ik super blij met haar want ze is zo ontzettend lief

Maar na een minuut of 5 ging het super, hond braaf paard braaf
Ik heb altijd een hekel aan mensen die zijn shows of zijn programma's gezien hebben en denken dat ze dat zelf ook kunnen. Die beginnen dan meteen in de zij van mijn honden te prikken en 'Tshhh' te roepen als ze iets doen. Alsof dat werkt.
Als Cesar het doet wel ja, maar die weet precies wat ie moet doen en op welke manier, wij niet! Ik vind het geweldig wat ie doet en wat ie met honden bereikt en kijk heel graag naar zijn shows, maar probeer dat alstublieft niet na te doen want niemand kan een hond lezen zoals hij. 

) maar je hebt er dan een geweldige huis- en sporthond aan!
Astrid, ik zal zien of ik een foto thuis op de pc kan zetten en uploaden.
Ze is ook erg lief.. Net nog eventjes paardjes opgejaagd omdat baasje foto's moest hebben. Merk wel dat ze steeds beter luisteren want als ze zo enthousiast bezig zijn met drijven bent in het begin moest ik wel 10x roepen voordat ze ermee stopte, nu is het een keer roepen voor of liggen en tjoep ze liggen of ze moeten echt heel erg enthousiast zijn