Meer heb ik er niet over te zeggen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisetteexx schreef:Pfff wat heb je toch rare mensen zeg!!!![]()
Mijn kat komt ook gewoon buiten en krijgt ook genoeg aandacht als hij binnen is.
Ik vind dat je katten niet binnen moet opsluiten je laat je hond toch ook uit?
En katten is makkelijker omdat zij zelf buiten kunnen lopen

jiehaaa schreef:En vogels dan? Die kakken ook. Waar ligt de grens?
Waarom zijn veel mensen zo intolerant geworden naar de natuur?
Sappos schreef:Ik heb 2 katten en vind het ook niet leuk als ze in de tuin schijten bij een ander, zou dat ook vervelend vinden maar kan ze moeilijk tegenhouden.
jiehaaa schreef:Doe alsjeblieft aangifte. Probeer eventuele vingerafdrukken op het briefje niet te verknoeien door er zelf aan te komen met je vingers, gebruik plastic handschoenen. Heb je het briefje er al afgehaald, dan met pincet vastpakken. Waarom? Mogelijk heb je te maken met iemand die stelselmatig dieren mishandelt. Misschien zijn er wel meer katten vermist. De politie is daar erg scherp op!
Daar komt bij dat dierenmishandeling een voorteken kan zijn van psychopatie en erger. Denk dus niet op voorhand dat de politie je niet zal willen helpen.
Ladybird schreef:Ik ken mensen die al jaren lang koffie dik door hun tuin heen strooien tegen de katten! werkt prima!
anneliesdj schreef:_MelloW_ schreef:Je opent de kliko, je pakt een schep, poepie erop, schep boven de kliko 180 graden draaien zodat poepie eraf valt en doet de kliko weer dicht. Het typen van mijn berichje duurt nog langer.... (tablet)
Als ik mijn hond in jouw tuin laat kakken doe je dat ook zo makkelijk?
anneliesdj schreef:_MelloW_ schreef:Je opent de kliko, je pakt een schep, poepie erop, schep boven de kliko 180 graden draaien zodat poepie eraf valt en doet de kliko weer dicht. Het typen van mijn berichje duurt nog langer.... (tablet)
Als ik mijn hond in jouw tuin laat kakken doe je dat ook zo makkelijk?
Fred_Kroket schreef:_MelloW_ schreef:Je opent de kliko, je pakt een schep, poepie erop, schep boven de kliko 180 graden draaien zodat poepie eraf valt en doet de kliko weer dicht. Het typen van mijn berichje duurt nog langer.... (tablet)
Als je buren 4 katten hebben is het gewoon echt niet meer grappig hoor om dat een paar keer op een dag te doen en daarnaast je plaatsvervangend te schamen als je met vrienden in de tuin zit die naar kattenzeik meurt...
Fred_Kroket schreef:jiehaaa schreef:Doe alsjeblieft aangifte. Probeer eventuele vingerafdrukken op het briefje niet te verknoeien door er zelf aan te komen met je vingers, gebruik plastic handschoenen. Heb je het briefje er al afgehaald, dan met pincet vastpakken. Waarom? Mogelijk heb je te maken met iemand die stelselmatig dieren mishandelt. Misschien zijn er wel meer katten vermist. De politie is daar erg scherp op!
Daar komt bij dat dierenmishandeling een voorteken kan zijn van psychopatie en erger. Denk dus niet op voorhand dat de politie je niet zal willen helpen.
Echt... vingerafdrukken van dat stukje papier zegt nog niet dat diegene het getypt heeft en is nog steeds geen bewijs. Daarnaast als de politie aandacht gaat besteden en geld aan het opsporen van vingerafdrukken (dan moet de Officier van Justitie daar goedkeuring voor geven) en gaan zoeken in een database naar een match. En dus zuurverdiend belasting geld daarvoor gaat gebruiken is prioriteiten stellen wel een beetje ver te zoeken zeg... Mijn god psychopatie en erger wat wil je met diegene doen... TBS eisen?
_MelloW_ schreef:Je opent de kliko, je pakt een schep, poepie erop, schep boven de kliko 180 graden draaien zodat poepie eraf valt en doet de kliko weer dicht. Het typen van mijn berichje duurt nog langer.... (tablet)
Even een vraagje. Als een wilde kat in je tuin zou poepen is het niet erg want hij is wild en dus van niemand maar een "huiskat" mag het niet. Enige verschil imo is dat een gedomesticeerde kat niet om zijn eten hoeft te zoeken en af en toe een aai over de bol krijgt.
Raar briefje, diep triest.