Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amoj schreef:Okee, stel nou dat 1 van jullie mn kat onder dompelt, hij gaat bijna dood omdat ie water heeft binnen gekregen, kan ik dan de schuld (geld) op jullie verhalen?
Sorry hoor maar echt totaal onderdompelen, dus ook met koppie, vind ik ook not done.
Dat een kat wat niet van jou is in je tuin schijt is ook not done, maar dit vind ik toch wel erg ver gaan.
Akshay schreef:amoj schreef:Okee, stel nou dat 1 van jullie mn kat onder dompelt, hij gaat bijna dood omdat ie water heeft binnen gekregen, kan ik dan de schuld (geld) op jullie verhalen?
Sorry hoor maar echt totaal onderdompelen, dus ook met koppie, vind ik ook not done.
Dat een kat wat niet van jou is in je tuin schijt is ook not done, maar dit vind ik toch wel erg ver gaan.
kan ik geld op jou verhalen omdat mijn dwergpapegaai zich het apenzuur schrikt omdat jouw kat 'm aanziet voor lunch?

amoj schreef:Akshay schreef:
kan ik geld op jou verhalen omdat mijn dwergpapegaai zich het apenzuur schrikt omdat jouw kat 'm aanziet voor lunch?
Nee, want katten mogen wettelijk los lopen
Maar ik wil er wel wat aan doen hoor, als je het gewoon even meldt?
Akshay schreef:amoj schreef:
Nee, want katten mogen wettelijk los lopen
Maar ik wil er wel wat aan doen hoor, als je het gewoon even meldt?
[/quote]
Akshay schreef:ik spook niks raars uit. Laatalleen de hond los. Maar hee.. Die mag in mijn tuin ook gewoon loslopen

Emie99 schreef:amoj schreef:Onderdompelen kan hij water binnen krijgen, toch? Of zie ik dat verkeerd?
Kan zeker, ook omdat het een "zwerf" kat is en die denk ik vreselijk aan het krijsen was toen je hem optilde.
Ik vind het not done
amoj schreef:

amoj schreef:Okee, als de volgende keer zo'n vieze schijt hond bij mij op de oprit zit te schijten druk ik hem ook in de regenton. Maar nee, moet je de eigenaar dan eens horen!
Je hoort gewoon met je smerige tengels van andermans dieren af te blijven. Dier kan er toch niks aan doen, de eigenaar!
En nogmaals, water er over heen of poging tot verzuipen vind ik heel wat anders.
pillow schreef:amoj schreef:Okee, als de volgende keer zo'n vieze schijt hond bij mij op de oprit zit te schijten druk ik hem ook in de regenton. Maar nee, moet je de eigenaar dan eens horen!
Je hoort gewoon met je smerige tengels van andermans dieren af te blijven. Dier kan er toch niks aan doen, de eigenaar!
En nogmaals, water er over heen of poging tot verzuipen vind ik heel wat anders.
Nou Nou Nou wat ben jij een overdreven k..w.. om zo te reageren. Poging tot verzuipen, is wat anders als even onderdompelen. Ik had hem in mijn huis gevangen met een (vis) schepnet en daarin heb ik hem ook even te water gelaten. vervolgens op de grond het net omgekiept. Hij was niet te vangen en ik kom ook echt niet met mijn handen aan zo'n wilde kat.
amoj schreef:neem best mijn verantwoordelijkheid voor mn dier, maar ik kan toch niet ruiken dat hij overlast veroorzaakt?