Ik mag al niet meer kiezen wat ik aan MIJN hond geef!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:30

dierenfan schreef:
Verder doen mijn honden ook mee met het ontlastingsonderzoek wat overigens nog geen 1 jaar draait nu (maar wel 2 jaar gaat draaien als het goed is).... En in de 7 maanden dat ik mee doen (vanaf het begin af aan maar ik ben volgens mij 1 maand te laat begonnen dus je kan er max. 8 maanden aan mee doen nu) nog geen worm gezien. Bij die van mij niet, van mijn collega's niet en van 3 vers vlees voerende fokkers niet. Totaal 15 honden zegt wel genoeg toch?

Heb het even nagekeken en ik stuur nu straks voor de 14e keer in en ik was niet de eerste die meedeed hoor, toen liep het al even ! Dit even off-topic...

AnnemiekvM

Re: Ik mag al niet meer kiezen wat ik aan MIJN hond geef!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:37

Ik vind dat jij heel leuk met je hond bezig bent! Heel veel succes en hopelijk verliest ze wat gewicht. Maar let op dat het niet te snel gaat!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 07:26

Netje schreef:
dierenfan schreef:
Verder doen mijn honden ook mee met het ontlastingsonderzoek wat overigens nog geen 1 jaar draait nu (maar wel 2 jaar gaat draaien als het goed is).... En in de 7 maanden dat ik mee doen (vanaf het begin af aan maar ik ben volgens mij 1 maand te laat begonnen dus je kan er max. 8 maanden aan mee doen nu) nog geen worm gezien. Bij die van mij niet, van mijn collega's niet en van 3 vers vlees voerende fokkers niet. Totaal 15 honden zegt wel genoeg toch?

Heb het even nagekeken en ik stuur nu straks voor de 14e keer in en ik was niet de eerste die meedeed hoor, toen liep het al even ! Dit even off-topic...

Dan heb je een heel ander onderzoek want weet namelijk zeer zeker dat het na de zomer begonnen is. Heb de mails van toen nog in mijn mail staan met alles erin. Dus waarschijnlijk dat er dan 2 onderzoeken lopen. De oproep is namelijk ook pas geweest rond april/mei 2012 waar ik aan mee doe ;)

Zwieper

Re: Ik mag al niet meer kiezen wat ik aan MIJN hond geef!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 09:55

@AnnemiekvM : bedankt! Het zal zeker niet te snel gaan hoor :)
Af en toe krijgt ze nog eens een extra snoepje (miniem) en mag ze eens gaan luieren

Ze heeft gisteren haar hele bakje leeggekregen :o