Julius K9 tuig hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

love_Soraya

Re: Julius K9 tuig hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:01

alleen een mailtje, had eerst gevraagd of de standaard tekstlabels dus ook op tuigmaat 4 kan want op de site staat tot maat 3.. kreeg wel een super snelle mail terug maar niet echt duidelijk antwoord , ze zeiden dat tuigmaat 4 nog niet zo lang in de handel is en op tuigmaat 4 past labelformaat 5x16..
maargoed wat is labelformaal 5x16 (als je zelf een label laat bedrukken kan je daarvoor kiezen ) of de standaard ook kan, zal vast wel denk ik zo :j anders waren ze wel duidelijker geweest..

Oke en toen heb ik een mail gestuurd dat ik 2 labels wil met bodyguard en of ik het bedrag alvast kan overmaken, heb er ook ingezet : graag hoor ik van u!

Ga van de week er toch maar even heen bellen als ik nog niks terug heb gehad

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:02

Hmz, ik weet niet bij welke site je hebt besteld, maar als ik bestel maak ik het geld ook direct over (gaat dan via winkelwagentje op de site). Dan duurt het dus nog een paar dagen en dan heb ik een pakketje binnen!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:05

ok hmm ik heb een email gestuurd naar hun..
op www.janvandriel.nl staat dit :

U kunt bestellen per e-mail. U kunt ook eerst een prijsopgave aanvragen.

Uw bestelling word per mail bevestigd en na ontvangst van het aankoopbedrag word uw pakket verzonden.

dit heb ik dus gedaan..

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:06

kan het op zijn site niet meteen in een winkelmandje plaatsen, of ben ik nou zo dom _/-\o_

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:08

Ik zie het inderdaad. Ken hun verder niet, dus heb ook geen idee wat gebruikelijk is voor ze.

Bij bestel informatie zie ik staat idd dat je een mail moet sturen met je bestelling. Ken ik verder niet. Er staat verder geen winkelmandje of iets dergelijks op hun site :)

Kan je er dus verder ook geen informatie over geven. Wel ben ik persoonlijk snel klaar met sites die niet duidelijk zijn (of de mensen niet duidelijk antwoorden) en zoek dan verder.

Ik bestel mijn spullen altijd hier :
http://www.gnhondensport.be/

En anders bestel ik meestal via ZOOplus

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:11

haha gelukkig dacht dat ik nou zo stom bezig was ;) toch maar even bellen als ik er niks van hoor :)

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:12

Lijkt me inderdaad de verstandigste optie dan :) . Misschien hebben ze het druk of de mail over het hoofd gezien.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:20

Ik heb de labels: Hot Lady & Agility

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:50

Van Jan van Driel hebben ze mij volop gemaild de laatste dagen dus wellicht is er iets fout gegaan.
Ik ben benieuwd of het mijne morgen verstuurd wordt. :j

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:08

Super leuk die foto's van hierboven! Ik wil rond december weer een hond (mijn vorige hond is twee weken geleden ingeslapen :( ), het wordt een Duite Herder en zo'n tuig staat ook op m'n verlanglijstje. Omdat mijn vader invalide is wil ik een tuig met 'HulpHond' erop, ben benieuwd hoe omstanders dan reageren als hij met 'm gaat 'wandelen' (rollen) als hij oppast. Verder wil ik een label met security en police. :)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:13

Mecx met haar tuigje :D
Super snel binnen dus!!

Ben er nu al super blij mee en Mecx loopt ermee rond alsof ze nooit anders gedragen heeft!

Afbeelding

Afbeelding

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:32

Ach wat schattig <3 hoop vandaag alles geregeld te kunnen hebben met de betaling zodat het morgen verzonden kan worden! En er staat Macho op, echt iets voor max :D

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:28

@ Trijnie, lees dat je er al één gekocht hebt maar idd, ze zijn hartstikke sterk, dit trekt een hond niet zomaar kapot. Mijn hond kan soms nog wat overenthousiast zijn aan de fiets en dan heb ik er meer dan zijn gewicht in en doet hij enorm zijn best om heel hard te lopen. tuig geeft geen kik.

Sommige honden moeten er idd aan wennen, mijn hond is met veel dingen niet makkelijk (heeft nogal een rugzak, heb hem ook pas 3 maand) en vindt veel dingen raar en eng, maar het tuig was meteen goedgekeurd vanaf de eerste seconde. Mijn reden om voor een tuig te gaan was ook op advies van iemand die wist te vertellen dat bij honden die snel stress hebben (= hoog adrenalineniveau) een tuig veel goed kan doen. Immers, in spannende situaties hebben ze niet het gevoel verstikt te worden. Veel honden gaan bij druk op de halsband nog harder trekken, de adrenaline loopt op en voor je 't weet heb je een rochelende hond met een blauwe tong aan je touwtje die emotioneel helemaal niet meer weet waar ie 't zoeken moet...

Halsband heeft de mijne helemaal niet meer aan, ik laat hem eigenlijk altijd aan zijn tuig uit.

@ Silence, het 'zadeltje' van het tuig ligt net aan/ achter de schouderbladen, niet erop. Als je hond voor je loopt en er is iets druk op de lijn zie je dan ook de schouderpunten bewegen. op die manier krijg je ook geen schuuplekken in de oksels. Om de middel moet ie zo strak dat er genoeg ruimte overblijft om lekker te bewegen, het mag niet knellen. Wat men aanhoudt is een vlakke hand onder het zadeltje schuiven, maar dat is natuurlijk relatief, de ene hand is de andere niet immers.

Het tuigje op de foto hierboven lijkt wat ver naar voren te zitten, maar de hond zit ook dus het is wat lastig om het goed te zien. Ik heb het idee dat het tuig op de schouderpunten ligt, correct me if I'm wrong...

Heeft er iemand ook ervaring met de tasjes die je erbij kunt krijgen? Het lijkt me leuk om mijn hond zijn eigen spullen te laten dragen met fietsen, hij wordt nl nooit moe en op die manier wil ik hem wat meer laten werken. Heb alleen het idee dat de originele K9 tasjes best groot zijn. Ik zou er een waterreservoirtje in willen doen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:14

Ik zal van de week een foto maken als ze staat.
Dan ligt de buikband ook netjes een stuk achter haar pootjes.
Zo ziet het er inderdaad uit alsof het verder naar voren ligt.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:17

Silver_Bolly op Bokt heeft laatst ergens foto's van haar nieuwe tuig geplaatst, op de meest recente daarvan is goed te zien hoe het tuig hoort te zitten.
Ik denk dat het bij die van jou idd wel goed kan komen als je hondje staat, zittend is toch lastiger te zien ook.
Sowieso moet ik zeggen dat het op een klein hondje een heel ander beeld geeft, hihi! heel schattig op de één of andere manier.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:28

Ik ben er ook echt enorm blij mee :D
Mecx draagt het ook graag :j

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:27

Leuke terrier hierboven!
Ik heb ondertussen deze besteld in camouflageprint voor bij mijn 'hondenverzameling':= (nu de hond nog dus :D)

Afbeelding
Mocht de hond er eindelijk zijn wil ik 'm ook nog in het zwart. De tekstlabels die ik erbij heb besteld zijn 'Hulphond' en 'Security'.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:33

Ik heb gisteren nog wat labels bestelt op www.k9-label.com
Ben benieuwd naar hun levering :j
Echt heel veel keus daar aan kleurtjes, lettertypes enz. En bedrukt of geborduurd.

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 10:20

Ik denk dat ik daar ook ga bestellen. Krijg je 2 labels voor die prijs neem ik aan?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:30

:j volgens mij wel want er staat bij een set en dat ze niet allebei hetzelfde hoeven te zijn.

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 12:22

okee mooi.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:42

Heb ook even op die site gekeken, erg leuk, vooral dat je ook helemaal zelf mag ontwerpen!!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:48

Ik ga ook even op die site kijken straks :) heb namelijk nog niets vernomen van jan van driel ..

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:41

De overschrijving is gebeurd, hoop dat ze het vandaag verzendt, spannend!! :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:51

Hier heeft onze hond 'm om, ik ben er echt super tevreden mee! <3 Wij hebben dus z'n naam er op laten zetten ipv een standaard tekst.

Afbeelding