Szan schreef:foxy80 schreef:(...) Alleen in het weekend is uitslapen lastiger, want zijn inwendige klok zegt dat hij om zeven u eten moet krijgen, net zoals in de week... Dan hoor je opeens een zielig mauwtje aan je oor.
Mijn kater heeft echt goede manieren wat dat betreftZodra hij merkt dat je een beetje wakker bent, gaat hij zachtjes mauwen om eten. Maar als je je omdraait en weer in slaap valt, is hij ook meteen weer stil. Zo zoet
ik hoor mijn kitty nooit
ze snurkt alleen wel mega hard
vanacht werd ik er wakker van en toen lag ze onder de stoel
maar die van ons krijgt sàvonds altijd nat voer.

Maar daarnaast vind ik 't wel fijn om in ieder geval één kamer kattenhaar-vrij te houden, omdat ik daar op momenten toch wel op kan reageren, ineens. En ze heeft altijd de neiging om mijn dekbedovertrekken flink te gaan bewerken met haar klauwen, wat ik behoorlijk zonde vind. (Heb twee van die Pip-dingen, dus ja..) En als laatste kan ze soms toch wel opvliegend reageren als je iets doet wat haar niet aanstaat. Gebeurt niet vaak, maar ik heb geen zin om een keer 's nachts wakker te worden met haar tanden in mijn arm (of erger: gezicht!), omdat ik per ongeluk op haar ben gerold

Soms ligt Nuray wel in de weg en dan duw ik haar gewoon weg, ze gaat toch wel ergens anders liggen.