Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
Gelukkig heb je em gevonden en heeft ie geen dagen zo hoeven zitten
8nnemiek schreef:Ach, arm beestjeGelukkig heb je em gevonden en heeft ie geen dagen zo hoeven zitten
![]()
Toch apart.. als er een topic wordt geopend over een muizenprobleem op stal dan roept iedereen "Leg maar wat gif neer".. en vervolgens als zo'n arm beestje wordt gevonden is heel bokt tegen gif![]()
Hopelijk een goede les voor vele hier, om in het vervolg gewoon zo'n diervriendelijke muizenval of als het echt moet zo'n klapper te gebruiken in plaats van gif..
8nnemiek schreef:Muizen kruipen normaal gesproken weg in een donker hoekje als ze zich niet goed voelen, dus die zullen nooit gevonden worden om snel uit hun lijden te verlossen.. die gaan heel langzaam een pijnlijke dood tegemoet.
Nee, ik vind het echt not done, muizengif..
8nnemiek schreef:Dat is vervelend ja.. kan me best voorstellen dat je uiteindelijk ten einde raad bent..
Ik heb een hoge wasmand/ton waar ik het voer in bewaarde.. toen de muisjes honger begonnen te krijgen na de zomer gingen ze op zoek.. de eerste viel in de ton.. toen durfde nummer twee ook wel, en toen ik 's morgens de paarden gingen voeren zaten er een stuk of 10 muizen in die ik allemaal tegelijk in het bos heb gezet, en maandenlang geen muis meer gezien
8nnemiek schreef:Dat is vervelend ja.. kan me best voorstellen dat je uiteindelijk ten einde raad bent..
Ik heb een hoge wasmand/ton waar ik het voer in bewaarde.. toen de muisjes honger begonnen te krijgen na de zomer gingen ze op zoek.. de eerste viel in de ton.. toen durfde nummer twee ook wel, en toen ik 's morgens de paarden gingen voeren zaten er een stuk of 10 muizen in die ik allemaal tegelijk in het bos heb gezet, en maandenlang geen muis meer gezien
Het is meer een soort van kruipruimte maar dan op het huis! Wel muisvriendelijke vallen geprobeerd maar daar gingen ze niet in... en ondertussen hadden ze het piepschuim uit de platen gegraven en lag het in de dakgoot... ik dacht dat het sneeuw was maar het was piepschuim... Dit waren gewoon terrormuizen!
Dat stínkt, niet normaal!