Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WiskyBokjes schreef:Maar Sonja, wat is jouw 'probleem' dan met Renske?
kimmie261 schreef:daarnaast samenstelling,ahv geeft geen samenstelling prijs,dus weet jij die wel??óf is dit het "er zitten 6 graankorrels in per 500 gram en een niet natuurlijke calciumbron in" mening?
Sonja89 schreef:Je weet dus eigenlijk helemaal niet wat je voert? Dat een producent de samenstelling niet volledig vrijgeeft, zegt mij al heel veel. Wat is 'vers vlees' bijvoorbeeld? Schapenvet zou ik niet graag voeren, tenzij je daar echt specifieke redenen voor hebt. Ze werken ook alleen met rund, waardoor je met dit merk erg tekortschiet qua diersoorten. En is dit dan gewoon rund of biologisch rund?
. Daarvoor kreeg ze Doglovers Gold, wat een "super premium" brok is met een goede prijs/kwaliteit verhouding 40,00 euro voor 15 kg (orijen vond ik echt te duur).Sonja89 schreef:kimmie261, dan verstaan wij iets anders onder 'compleet' denk ik. Ik zou niet willen gokken op het ontwikkelen van een allergie door elke dag dezelfde diersoort te voeren...
keona schreef:Denk dat we aan het afdwalen zijn.ts wilde info over goede brok.nu zijn we het weer over vers aan het hebben.en daar gaat het nu niet over
kimmie261 schreef:ik weet niet of dit verkrijgbaar is in nederland?
http://www.platinum.com/index.php/de/pl ... ezept.html
ziet er ook voor brokken wel goed uit
.
.
*
Daarnaast heb je nog eventueel dog lovers gold, is minder duur maar ook zeker een goede brok! Als ik het goed heb zijn hier ook geen granen in verwerkt. Verder heb je nog nutro wat ik ook een aanrader vind