Dag 58 alweer! Ze is nu in totaal een kilo aangekomen. Ze heeft m'n inloopkast alweer verbouwd, daar is ze vorig jaar ook bevallen, op de grond. Dat moest en zou daar gebeuren. En nu zit ze alweer haar plekje te maken daar, dus richt het maar meteen bevallingsproof in.
Vanaf wanneer mag ze officeel bevallen? Al bijna toch? Hihihi, weer je kast dus. Dan maar haar zin geven en een makkelijk schoon te maken bevallingsplekje maken denk ik? een kilo! Pfff dat is een hoop op een kat zeg
Oh dat is al snel.... en idd je kast is gewoon de place to be leuk dat ze dat toch helemaal zelf uitkiest
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-13 14:43
Ze mag van mij vanaf donderdagavond.
@ Mer1980: De vorige keer was dat heel extreem. Ik had de werpkist etc. allemaal beneden klaar staan. Madam was erg onrustig en had af en toe een wee, maar het schoot niet op en ze wilde steeds naar boven. Maar ik wilde d'r eigenlijk niet boven hebben, uiteindelijk maar toegegeven om te kijken wat ze ging doen. Meteen onder in m'n kast en nog geen 3 minuten later waren de eerste persweeën er.
Dag 60. Ze is ruim een kilo aangekomen deze zwangerschap. Ze loopt heeeel langzaam alsof ze elk moment kan ontploffen haha, maarja dat doet ze eigenlijk al 4 weken haha.