Inbeslaggenomen hond help

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:01

Was er niet bij toen ze naa d da gingen heb aleen alles gezien Tot dat ze weg gingen naar de dierenarts
Het is niet mijn hond
Hond is vaneogenaar van paard dat ik verzorg
Kom er bijna elke dag
[/quote]

sabrinagirl schreef:
Firedancer schreef:
Mag ik vragen of je erbij geweest bent?

Hebben ze zich geidentificeerd?

Dat weet ik niet of ze dat gedaan hebben
Ik zag het gebeuren alemaal
Heb niks gehoord wat ze zijden

:? >;)[/quote]

dit begrijp ik dan wel....TS is gewoon bij de paarden bezig en ziet vanaf een afstand wat er gebeurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:02

Ik kan hem nog steeds niet zien, kan ook komen doordat ik op m'n telefoon zit, TS ik zou idd de eigenaar goed vragen hoe het zit, waarschijnlijk speelt er idd meer dan jij weet

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:02

Zo, voor diegenen die moeite hadden om hem te zien:

Afbeelding

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:03

:D

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:03

dees_daan schreef:
Ik kan hem nog steeds niet zien, kan ook komen doordat ik op m'n telefoon zit, TS ik zou idd de eigenaar goed vragen hoe het zit, waarschijnlijk speelt er idd meer dan jij weet

Dat kan maa zou niet weten wat naar mij weten verzorgd zij de beesten goed mishandelt ze niet Niks
Worden altijd top verzorgd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:06

Die is idd te mager..
Als een hond medische zorg nodig heeft en die niet krijgt kan dat ook reden zijn om hem in beslag te nemen. Hij had een operatie nodig zeg je en moest opgelapt worden, dan is er meer aan de hand dan jij weet..

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:08

dees_daan schreef:
Die is idd te mager..
Als een hond medische zorg nodig heeft en die niet krijgt kan dat ook reden zijn om hem in beslag te nemen. Hij had een operatie nodig zeg je en moest opgelapt worden, dan is er meer aan de hand dan jij weet..

Ja dat zij die vrouw tegen mij dat de politie dat hadden gezegt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:10

sabrinagirl schreef:
dees_daan schreef:
Die is idd te mager..

Ja dat zij die vrouw tegen mij dat de politie dat hadden gezegt

Dan weet ze ook vast wel wat voor operatie er nodig is?

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:11

Weet je Ts misschien heeft ze zelf de bescherming gebeld omdat ze geen kosten meer kon dragen??
Want van de DA uit meenemen gebeurt echt niet zomaar.
Het verhaal is heel warrig en ik krijg sterk het gevoel dat je aan het lijntje wordt gehouden.
Ik vindt het echt treurig voor je maar deze hond is gewoon veel te mager.

Kosje4

Re: Inbeslaggenomen hond help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:13

Dat zou ik niet weten
Zal het is vragen
Vandaag niet veel over gepraat

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:16

liesjecryos schreef:
Weet je Ts misschien heeft ze zelf de bescherming gebeld omdat ze geen kosten meer kon dragen??
Het verhaal is heel warrig en ik krijg sterk het gevoel dat je aan het lijntje wordt gehouden.

Ik vind hem ook mager maar ik denk dat het komt door het speciaal voer
Ik weet ook niet waarom ze naar de da zijn geweest
Ik kan er ook niks aan doen dat het verhaal vaag is want dot is wat ik weet sorry
Hoe bedoelt u dat ik aan lijntje word gehouden
Ik probeer aleen hulp te zoeken
WZnt ik mis die hond echt ik heb alles zien gebeuren vandaag
En nu zie ik die hond nooit meer heb geen afschijd kunnen nemen

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:17

sabrinagirl schreef:
Ik kan er ook niks aan doen dat het verhaal vaag is want dot is wat ik weet sorry

Lieve schat, ik ga nu even gewoon zeggen waar het op staat: je KUNT niet helpen.... de eigenaresse zal het toch echt zelf moeten doen.

Zeker niet zolang niemand echt weet wat er eigenlijk gebeurt is...

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:19

Ik zou haar zo graag willen helpen kon dat maar
Want zij mist die hond ook heel erg

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:22

Dat snap ik, maar soms is het gewoon niet anders. Het is een juridisch verhaal nu en het hangt allemaal af van hoe ze afstand gedaan heeft (vrijwillig of inbeslag name) en waarom.

Nogmaals, jij bent geen partij, dus geen enkele instantie zal iets met je willen bespreken.

Deze mevrouw is volwassen neem ik aan en zal dus zichzelf moeten informeren over wat ze eventueel nog kan doen om haar hond terug te krijgen. Het hele verhaal klinkt alleen niet positief, maar dat zeg ik op basis van de schamele en verwarrende informatie die jij weet.

In ieder geval een knuffel van mij, want ik kan mij voorstellen dat het niet makkelijk voor je is. Neem alleen van mij aan dat het echt niet goed is als een hond zo mager is!
Laatst bijgewerkt door Firedancer op 03-01-13 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:23

Ik denk dat er inderdaad meer speelt, en als ik heel eerlijk bent vind ik zelfs dat het je niets aangaat.
Als deze eigenaar zelf er over begint prima, maar zijn jouw zaken niet om je hier mee te bemoeien.
Misschien schaamt deze mevrouw zich wel dat ze de operatie die nog een keer uitgevoerd moet worden niet kan betalen en is ze er er niet helemaal eerlijk over, weet jij veel ? Tuurlij voelt ze zich er dan heel rot over.
Beestje zal heus wel goed opgevangen worden, maak je daar niet druk over :(:)

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:24

Firedancer schreef:
Dat snap ik, maar soms is het gewoon niet anders. Het is een juridisch verhaal nu en het hangt allemaal af van hoe ze afstand gedaan heeft (vrijwillig of inbeslag name) en waarom.

Nogmaals, jij bent geen partij, dus geen enkele instantie zal iets met je willen bespreken.

Deze mevrouw is volwassen neem ik aan en zal dus zichzelf moeten informeren over wat ze eventueel nog kan doen om haar hond terug te krijgen. Het hele verhaal klinkt alleen niet positief, maar dat zeg ik op basis van de schamele en verwarrende informatie die jij weet.

In ieder geval een knuffel van mij, want ik kan mij voorstellen dat het niet makkelijk voor je is. Neem alleen van mij aan dat het echt niet goed is als een hond zo mager is!

Dankjewel
Ik hoop dat ze er alles aan gaat doen om hem terug te krijgen
De politie zij tegen haar dat ze hem niet meer terug krijgt

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:25

en dat gaat niet dat zal ze zelf moeten doen dus. Als het goed is weet ze echt wel wie de hond opgehaald heeft. Daar moet ze wel een papier van gekregen hebben en anders moet ze gewoon bellen naar de dierenbescherming via een locaal nummer of via het meld nummer 144 misschien. Dat moet de eigenaar dus doen want aan een ander zullen ze zeker niets geven qua informatie.

en idd wat 'stoer' ook zegt, de hond zal zeker niet slechter worden. Er wordt in de opvang vast en zeker goed voor gezorgt ;) Je kan gewoon helaas niet meer dan afwachten, de eigenaar kan dat wel als ze wilt en of ze daar wat mee bereikt dat ligt aan de werkelijke situatie

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:26

stoer schreef:
Ik denk dat er inderdaad meer speelt, en als ik heel eerlijk bent vind ik zelfs dat het je niets aangaat.
Als deze eigenaar zelf er over begint prima, maar zijn jouw zaken niet om je hier mee te bemoeien.
Misschien schaamt deze mevrouw zich wel dat ze de operatie die nog een keer uitgevoerd moet worden niet kan betalen en is ze er er niet helemaal eerlijk over, weet jij veel ? Tuurlij voelt ze zich er dan heel rot over.
Beestje zal heus wel goed opgevangen worden, maak je daar niet druk over :(:)

Ja ik zou het niet weten of er meer speelt
Ik hoop maar dat hij niet ineen asiel zit das is hij niet gewend in zo klein hok helemaal alleen

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:29

sabrinagirl schreef:
Ik hoop maar dat hij niet ineen asiel zit das is hij niet gewend in zo klein hok helemaal alleen

Ga je nou niets in je hoofd halen, want je maakt alleen maar jezelf heel verdrietig. :(

Je weet niet waar hij zit en wie er voor hem zorgt. Voor hetzelfde geld valt het reuze mee en ligt hij lekker bij iemand in de huiskamer op te knappen... ;)

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:31

Firedancer schreef:
sabrinagirl schreef:

Ga je nou niets in je hoofd halen, want je maakt alleen maar jezelf heel verdrietig. :(

Je weet niet waar hij zit en wie er voor hem zorgt. Voor hetzelfde geld valt het reuze mee en ligt hij lekker bij iemand in de huiskamer op te knappen... ;)

Ja ik weet dat ik dat niet moet doen maar dat gaat vanzelf denk de hele tijd aan hem
Ik hoop maar dat dat zo is dat hij bij iemand is

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:32

Firedancer schreef:
sabrinagirl schreef:

Ja ik weet dat ik dat niet moet doen maar dat gaat vanzelf denk de hele tijd aan hem
Ik hoop maar dat dat zo is dat hij bij iemand is

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:33

Tuurlijk denk je aan hem!

Denk ook maar dat ze hem echt niet voor niets zullen hebben weggehaald. Dus je mag er vanuit gaan dat hij het nu beter heeft dan toen hij nog "thuis" was, anders hadden ze hem echt niet mee genomen.

Sterkte!

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:34

Firedancer schreef:
Tuurlijk denk je aan hem!

Denk ook maar dat ze hem echt niet voor niets zullen hebben weggehaald. Dus je mag er vanuit gaan dat hij het nu beter heeft dan toen hij nog "thuis" was, anders hadden ze hem echt niet mee genomen.

Sterkte!

Ja Mischien is dat wel zo.
Dankje

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:38

sabrinagirl schreef:
liesjecryos schreef:

Je hebt het zien gebeuren maar je was niet bij de gesprekken enz bij.
Heb je misschien het papiertje gezien van inbelsagname?
Ik vrees echt meid dat er gewoon niet iets klopt aan het verhaal van de oude bazin.
Ondanks de speciale voeding mag deze hond niet zo mager zijn,een oude hond van mijn man heeft hetzelfde gehad.
Meid erg lief wat je probeert te doen maar laat het gaan,het is niet aan jou om te zoeken en te handelen :(:)

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:43

Nee geen papieren gezien
Ze hebben wel foto's gemaakt van de honden weet niet waarom
En vaak gebeld met iemand