Mijn arme kat is nog buiten - Vuurwerk..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zensation

Re: Mijn arme kat is nog buiten - Vuurwerk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:15

Die van mij blijven met deze dag(en) altijd lekker binnen. Hij is niet bang aangelegd maar ik wil absoluut geen risico nemen. Daarbij heb ik mijn dieren savonds altijd binnen, ook voor mijn eigen gemoedsrust.
Op oudjaarsdag gaat hij tot een uur of 12.00 smiddags naar buiten, en dan lekker languit op bed!!

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 11:54

Zo helemaal bijgelezen, iedereen heel erg bedankt voor het geruststellen van mij :') !
Hij heeft zijn voertjes weer achter de kiezen en ligt nu heerlijk te slapen, waarschijnlijk wordt hij vanavond pas wakker :z

Ik hoop trouwens dat alle andere katten ook terug (gekomen zijn) komen!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:04

Misschien een raar idee maar onze rooie gaat vanaf de eerste verkoop dag niet meer naar buiten.
Hij mag van mij morgen ochtend weer mee, (dit meer om mijn gemoedsrust) omdat we in een nogal probleem wijk wonen en ze vanavond weer los kunnen gaan.

Misschien een idee je vader te overtuigen dat de kat toch echt die dagen binnen blijft.

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 12:16

Ja dat gaat volgend jaar zeker gebeuren, deze stress van gister was echt 3x niks! Mijn moeder stond ook de hele dag te kijken en te roepen en het bepaalt heel erg je dag dan.. Dus... m'n vader moet niet zeuren, onze kat is super 'braaf', hij heeft nog nooit wat verkeerds gedaan binnen. Toch is mijn vader er van overtuigt dat hij 's nachts in zijn eentje de boel zou slopen (echt een lachwekkend idee :') )

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:16

Femke(ll) schreef:
Hij heeft zijn voertjes weer achter de kiezen en ligt nu heerlijk te slapen, waarschijnlijk wordt hij vanavond pas wakker :z

Gelukkig, fijn dat hij terug is gekomen!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:24

Fijn dat ie terug is!

En geef aan dat de kat dan maar op je slaapkamer kan, als ie dan daar sloopt is het voor jou? :P

Hier is ook alles weer onder de pannen.. De poekies hebben meer uit te kateren dan ik :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:00

Fijn dat ie weer terug is! Wij houden ze vandaag nog even binnen, en dan mogen ze morgen weer lekker naar buiten!

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 17:49

die van mij is nu net naar buiten, althans een paar uur gelden. ik heb haar 2 dagen binnen gehouden en vanmiddag mocht ze even naar buiten. Alleen nu is ze nog steeds weg... Nu is ze niet extreem angstig maar ik vind het zo zielig...

Hopelijk komt ze zo weer thuis want ze beginnen nog best wel te knallen nu het donker wordt.