Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagano schreef:zie mijn pb dan maar kan je mij binnen kort dan laten weten wat het is ?

WhySoWhite schreef:Aah wat een poppetjes![]()
Ze zijn al wel een week oud hoor zo te zien![]()
Je kan het hok om het nestje heen gewoon schoon maken hoor
michelle___ schreef:Ik heb eerst de moeder even geaaid en beet gepakt toen ik wist dat er jongen lagen.![]()
Dus dat scheelt volgensmij al.
WhySoWhite schreef:michelle___ schreef:Ik heb eerst de moeder even geaaid en beet gepakt toen ik wist dat er jongen lagen.![]()
Dus dat scheelt volgensmij al.
Dat scheelt inderdaad welMaar het zou zo sneu zijn als je het niet weet, en er één in een opwelling een knuffel geeft en die erna uit het nest gezet word
Moest ze eigenlijk wel even optillen om te kijken of er misschien dode baby's onder lagen.
Dát raakt kant noch (!!) wal. michelle___ schreef:Mannetje zit al in een ander hok. En gaat maandag naar de DA. Wou eigenlijk de DA hierheen laten komen om de baby's the checken maar hij heeft het druk..
Als er nog een nestje aankomt, komt er nog een nestje, ik mag er zelf 4/5 houden.. En heb nu al vrij veel mensen die graag een groot konijn willen en juist geen dwerg.
Geryon schreef:michelle___ schreef:Mannetje zit al in een ander hok. En gaat maandag naar de DA. Wou eigenlijk de DA hierheen laten komen om de baby's the checken maar hij heeft het druk..
Als er nog een nestje aankomt, komt er nog een nestje, ik mag er zelf 4/5 houden.. En heb nu al vrij veel mensen die graag een groot konijn willen en juist geen dwerg.
Je bedoelt hoop ik twee konijnen willen? Je gaat ze toch niet apart weg doen?
michelle___ schreef:Geryon schreef:
Je bedoelt hoop ik twee konijnen willen? Je gaat ze toch niet apart weg doen?
Als ze een soortgenootje hebben, waarom zou ik ze dan niet apart weg doen?
Maar wel toevallig dat je zoveel mensen kan vinden die al één konijn hebben..