NathalietjeB schreef:dankje wel...we zijn vanmorgen heel aso geweest en hebben de hond bij de kennis "gedumpt" omdat ze het allemaal zo goed wist en het allemaal wel even kon regelen in nog geen uur heeft ze de hond terug gebracht onder de smoes van dat ze geen tijd had![]()
ik heb haar hatelijk bedankt voor haar tijd en gedrag en hoop dat ze zich bij mijn ouders t eerst komende half jaar niet meer vertoont ik walg van zulke mensen....
wel heeft t asiel een aanbod gedaan waar we nu nog 1 keer mee gaan proberen in zee te gaan en dat is hem in zijn hoofd laten kijken en met nog een andere gedragsdeskundige die met politie honden werkt te kijken wat er nog te doen valt aan zijn rare gedrag.
volgens het asiel worden "rare" honden door hem bekeken en als dat alsnog blijkt dat het echt in zijn hoofd zit gaat er alsnog de spuit in...
maar mijn moeder kan t niet over dr hart verkrijgen om hem in t asiel te gooien in een betonnen hok ze zegt dat heeft hij gewoon niet verdient en kan daar nog een jaar of jaren zitten.
en als ik mijn zoontje mee neem naar mijn ouders gaat de hond de tuin in of word in huis gemuilkorft dit was wel op aanwijzing van de DA en het asiel waarmee we gesproken hebben vanmorgen
dus dit is echt het aller allerlaatste wat ze nu nog gaan proberen en anders houd t toch echt gewoon op ..
Kijk daar heb je het al,ze weten het altijd beter maar als het puntje bij het paaltje komt ,komen ze allemaal terug.
Je maakt een goede keuze ,doen wat je moet doen!
Sucses