Ik vind de dierenambulance een aanfluiting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:26

Ik denk dat iedereen die wat te klagen heeft zelf maar eens een week moet meelopen. Het gaat niet allemaal over rozen :) We werken keihard om alles op orde te krijgen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:35

Mossel schreef:
Ik denk dat iedereen die wat te klagen heeft zelf maar eens een week moet meelopen. Het gaat niet allemaal over rozen :) We werken keihard om alles op orde te krijgen.

En juist daarom begrijp ik niet waarom het een probleem was dat ik voor een kat ging zorgen, maar foto's info en adresgegevens doorgaf voor het geval er toch nog iemand voor is. Ik begrijp niet waarom ik daarvoor bij de politie aangegeven moet worden.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:45

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:32

Mossel schreef:

Meelopen heeft alleen zin bij een goed georganiseerde DA. Dan krijg je een goede indruk wat het werk inhoud.
Ik zou niet mee willen lopen bij een van de DA van mijn naaste regio's. Dan ga ik mij alleen maar op lopen naaien.

Bij ons heb je ook eerst een soort van soll gesprek, dan een aantal snuffel dagen en dan je basis training die 3 maanden duurt.

Meelopen kan bij ons altijd wel...dus wie oh wie. Dierenambulance noord kennermerland(regio alkmaar)

dancertje

Re: Ik vind de dierenambulance een aanfluiting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:19

precies cowgirl bij ons ook eerst een sollicitatie gesprek en dan nog een week de tijd om er over na te denken.
dan een aantal snuffel/opleidingsdagen en dan nog 3 maanden proef.

Bij ons kan een dagje meelopen ook altij dus Dierenambulance woerden

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 07:12

dancertje schreef:
precies cowgirl bij ons ook eerst een sollicitatie gesprek en dan nog een week de tijd om er over na te denken.
dan een aantal snuffel/opleidingsdagen en dan nog 3 maanden proef.

Bij ons kan een dagje meelopen ook altij dus Dierenambulance woerden

Bij regio Bergen op Zoom ook om ze er maar even bij te zetten.