En ik heb het werkelijk nog nooooooit meegemaakt, bij geen enkele hond, dat die het hier niet naar zijn/haar zin had.
Mensen die met tranen in hun ogen de hond achterlieten ( alleen de eerste keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:M'n vriend is vorig jaar ook rond middernacht met de hond ergens heen gereden waar geen vuurwerk werd afgestoken. Tuurlijk werkt dat wel, maar het is helaas niet alleen om middernacht![]()
Net een stuk wezen lopen. Net voordat we terug gingen, toch een paar van die klere pijlen...... Kazuo is nu in huis nog steeds aan het zoeken naar een plek waar hij ver weg kan kruipen...
NESCAFE schreef:Ik heb ook zo'n hele bange hond. Ik was ook altijd bang dat hij een epileptisch aanval zou krijgen of erin zou blijven. Ik heb hem wel eens zo'n kalmeringsmiddel van de DA gegeven maar dat "verlamde" idd zijn spieren maar hij bleef net zo bang, alleen kon hij niet meer goed bewegen. Dat heb ik daarna ook nooit meer gedaan. Ik ga nu al heel wat jaren met hem naar de hei, ik heb iets gevonden waar je helemaal geen vuurwerk hoort. Dat is echt ideaal.
Ik zag dat je in Wassenaar woont, ik liet hem vroeger dan wel eens uit bij de Wassenaarse slag. Daar hoor je het vuurwerk niet zo goed als je vroeg bent.
@loisbr89, je hebt daar zeker geen foto van?
NESCAFE schreef:Ik heb ook zo'n hele bange hond. Ik was ook altijd bang dat hij een epileptisch aanval zou krijgen of erin zou blijven. Ik heb hem wel eens zo'n kalmeringsmiddel van de DA gegeven maar dat "verlamde" idd zijn spieren maar hij bleef net zo bang, alleen kon hij niet meer goed bewegen. Dat heb ik daarna ook nooit meer gedaan. Ik ga nu al heel wat jaren met hem naar de hei, ik heb iets gevonden waar je helemaal geen vuurwerk hoort. Dat is echt ideaal.
Ik zag dat je in Wassenaar woont, ik liet hem vroeger dan wel eens uit bij de Wassenaarse slag. Daar hoor je het vuurwerk niet zo goed als je vroeg bent.
@loisbr89, je hebt daar zeker geen foto van?
Kentaro schreef:Dat heeft hij een paar keer gedaan en vindt hij inderdaad fantastisch!!
Het probleem alleen in deze blijft als hij eenmaal een knal heeft gehoord, hij echt niet meer wil plassen of poepen.... (en doet dat absoluut niet in de tuin)