Bij ons zaten de (stal)kittens regelmatig op de rug van een paard als deze op de poetsplaats stond. Ook zaten ze regelmatig in de voerbak, toe te kijken als de paarden aan het eten waren. Als wij de paarden naar buiten zetten, moesten we goed opletten, want de kittens liepen dan gewoon tussen de benen door.
De kittens zaten trouwens ook op de rug van onze haan, als deze 'op stok' zat. Haneman at ook mee uit hun voerbak, de kattenbrokjes smaakten hem blijkbaar prima
nou wat ik gisteren had.. poeslief ging ook even kijken bij onze haf.. had king toch in ene ze oor zachtjes vast en bleef hem vasthouden die poes vond het best hahah..
kon net geen foto maken eerdat je zo'n mobiel gereed heb
Aaaww wat onwijs leuk!! Zie het paard ook kijken, die geniet er echt van!!
LukieBradley
Geplaatst: 08-11-12 00:08
Schattig!!!! Mijn Kat deed dat op stal bij mijn vorige paard langs de benen. Hoe gevaarlijk ook, dat paard stond nooit stil alleen als de kat langs zijn benen streek. Zij vond het lekker blijkbaar en die kat was niet weg te slaan. Dat betreffende paard is weg en ze probeerde het bij ieder ander paard wat niet werkte (proberen te slaan) dus steeds moest ik die kat in de gaten houden:P Laatst kwam ze weer te dichtbij en toen ging het paard erop staan. Ik in paniek, gelukkig bleek niks aan de hand maar wel een goede les voor poeslief:) Die komt niet meer zo dicht.
Gelukkig is dit het hoofd, ziet er echt vriendelijk en lief uit
nenaavdw
Geplaatst: 04-01-13 15:26
Super schattig!!
Wij hebben ook een poes op stal die weg is van Zig! Die twee zijn super schattig samen. Als ik Ziggy aan het poetsen ben staat er naast mij een kleine dikke schreeuwende poes of ik wel even wil bukken zodat ze via mijn rug op die van Zig kan springen. Vervolgens gaat ze daar een heerlijk plekje zoeken om te liggen. Ziggy vind dit alles maar prima.. soms is Babe (zo heet de poes omdat het net een dikke big is) Zig aan het aflikken of over zijn rug aan het rennen om vervolgens zijn manen te vangen.. en hierbij niet voorzichtig te zijn met het uitsteken van haar nagels. Ook hier staat Ziggy lief bij te slapen of het heel normaal is.
Die afgeleide poes ook, paard *snuif* Poes: oja. En weer terug
Zat de melkboerin hier pas ook te vertellen, dat de katten daar graag kopjes geven aan de koeien in de stal, en dat die koeien dan de katten helemaal gaan likken...zal wel lekker zilt zijn zo'n kat
En die kat is natuurlijk zo klaar met wassen op die manier, dàt is pas een tong
haha dankje.. Er zijn nog veel meer foto's ion de omloop geloof ik.. iedereen vind het zo schattig.. Babe word ook boos als ik uiteindelijk wil opzadelen want dan moet ze er weer af!