Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Dess schreef:Haha niks hoor :p maar het valt me gewoon op dat Geryon op iedereens bericht wel iets negatiefs heeft te zeggen..

Maar als het voedster erbij een grotere slagingskans heeft, zou ik niet weten waarom dan voor een ram gaan. Wel goed dat je gaat koppelen in een opvang. Die moeite zouden meer mensen moeten nemen
Geryon schreef:nou ik vind jou gewoon betweterig, is mijn mening? En hoe eert jij nou of ik geen ren heb en er geen konijn bij neem?Dess schreef:Haha niks hoor :p maar het valt me gewoon op dat Geryon op iedereens bericht wel iets negatiefs heeft te zeggen..
Ik geef tips. Je moet gewoon open staan voor kritiek als je beesten houdt. Niet zo lopen zeiken. Op jou is dat misschien wel enkel negatief. Wat kan ik positief zeggen over een binnenkooi zonder ren en een alleen konijntje?
Al snap ik niet wat er negatief aan is als ik iemand gewoon een tip geef, dat haar misschien wel makkelijker maakt. Het is namelijk algemeen bekend dat twee rammen minder goed samen gaan.
Marleenloveu: Ik denk ook niet dat de opvang jouw ram gaat koppelen aan een ram van hun.
Maar het kan natuurlijk goed gaan, uitzonderingen zijn er genoegMaar als het voedster erbij een grotere slagingskans heeft, zou ik niet weten waarom dan voor een ram gaan. Wel goed dat je gaat koppelen in een opvang. Die moeite zouden meer mensen moeten nemen
Dess schreef:Geryon schreef:nou ik vind jou gewoon betweterig, is mijn mening? En hoe eert jij nou of ik geen ren heb en er geen konijn bij neem?
Ik geef tips. Je moet gewoon open staan voor kritiek als je beesten houdt. Niet zo lopen zeiken. Op jou is dat misschien wel enkel negatief. Wat kan ik positief zeggen over een binnenkooi zonder ren en een alleen konijntje?
Al snap ik niet wat er negatief aan is als ik iemand gewoon een tip geef, dat haar misschien wel makkelijker maakt. Het is namelijk algemeen bekend dat twee rammen minder goed samen gaan.
Marleenloveu: Ik denk ook niet dat de opvang jouw ram gaat koppelen aan een ram van hun.
Maar het kan natuurlijk goed gaan, uitzonderingen zijn er genoegMaar als het voedster erbij een grotere slagingskans heeft, zou ik niet weten waarom dan voor een ram gaan. Wel goed dat je gaat koppelen in een opvang. Die moeite zouden meer mensen moeten nemen
Dess schreef:Ik zit op mijn mobiel dus vandaar typfouten. Vind gewoon raar dat je oordeelt zonder dat je iets weet. Maar laten we hier maar mee kappen want dit is nutteloos
Dess schreef:Ja dat begrijp ik ook wel, maar sommige dingen komen enorm vervelend over. Maar vaak vat je dingen anders op dan het bedoelt is die je leest. Maar wol echt het beste voor mijn konijntje hoor!
Daarom juist zijn er mensen die tips geven! Die je dan kan aannemen die het nog leuker voor je konijntje maken, zoals je wilt.
Laptopmuis schreef:Wie nog konijnen zoekt regio Limburg, we hebben er weer een aantal in de opvang.
Waaronder heel veel jonge konijntjes. Ook Vlaamse Reusjes, dus grote dames.
Als deze herplaatst zijn is onze wachtlijst leeg en gaan we weer konijnen van marktplaats redden die in krappe kooien zitten of er ongezond uitzien.
Dess schreef:Haha niks hoor :p maar het valt me gewoon op dat Geryon op iedereens bericht wel iets negatiefs heeft te zeggen..
Mindim schreef:Dess schreef:Haha niks hoor :p maar het valt me gewoon op dat Geryon op iedereens bericht wel iets negatiefs heeft te zeggen..
Ze zegt iets zinnigs hoor, dat is namelijk een algemeen bekend gegeven. Als iemand een ram bij zijn gecastreerde ram wil zetten, kan dit aardige toestanden opleveren. Om iemand daarvoor te behoeden is de tip, zet een voedster bij je gecastreerde ram een heel goede tip.

max66 schreef:ons (vrouwtjes)konijn had een cavia-vriendje. Deze is nu afgelopen week dood gegaan en we wilden er nu een ander vrouwtjeskonijn bijkopen. De mevrouw van de dierenwinkel zegt dat dit niet kan omdat ze zullen gaan vechten en he zal volgens haar eindigen met twee aparte hokken.
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat twee vrouwtjes niet samen kunnen (wel dat twee mannetjes gaan vechten).
Wat denken jullie ervan?