Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiperdepip schreef:advies omtrend voeding hebben we gegeven , maar daar wil je niets mee doen
het 2de advies was en is neem contact op de fokker deze zal je ten alle tijden willen helpen en dit wil je ook niet
ik wens je veel succes met het kitten, en hoop oprecht dat het goed gaat komen
LibertyLucky schreef:Dreamybol schreef:Nee, een goede fokker zal zijn kittens niet onder de 13 weken weg doen. 8 Weken is de grens van de dierenbescherming, maar absoluut niet goed voor een kitten!!
En als een moederpoes goed eten krijgt, is het geen probleem dat er nog kittens zijn. Moederpoes leert ze juist de belangrijkste dingen! Maar in al jouw posts klinkt door dat je katten wilt, maar wel zo goedkoop en makkelijk mogelijk. Dan had je zeker niet aan een Pers moeten beginnen.
Ik heb veel nestjes gehad en de moederpoes zorgde meestal met 6/8 weken al niet meer voor ze ,hoor;)
Dus het had ook weinig nut om ze te houden
Mamapoes was meestal erg lelijk en geirriteerd naar de kittens op die leeftijd en de poesjes waren erg zelfstandig
Waar haal je eigelijk uit dat de TS zo goedkoop mogelijk voer wilt geven?
De brokken van die merken zijn echt niet goedkoop!
je betaald zo 25 tot 35 euro voor een kilo
xMarloes schreef:garffpamela schreef:Is het kitten wel gezond?
Als ze bijvoorbeeld niesziekte hebben kunnen ze blaren in de mond hebben en willen ze geen hard voer eten.
Ja is al 2x nagekeken door de dierenarts!
)
. Ik zou blijven aanbieden, maar het niet de hele dag laten staan. En geen snoepjes gaan voeren, als je al iets als snoepje wil geven aan dit kitten, geeft dan gewoon een brokje. 
was dus voor een ander topci bedoeld.
De andere varianten zijn niet compleet dus heeft een jonge kat al helemaal niets aan.